Fakulteta za humanistične študije Koper

Obvestila - DODIPLOMSKI ŠTUDIJ - REDNI

Zbrano dne 21.09.2017 ob 14:39


Število vseh obvestil: 26

1. obvestilo: 21.09.2017 - GIS in tematska kartografija

2. obvestilo: 21.09.2017 - URNIK-jesenski semester

3. obvestilo: 21.09.2017 - projekt Potopisna predavanja

4. obvestilo: 28.08.2017 - Urnik knjižnice

5. obvestilo: 14.06.2017 - URADNE URE REFERATA 19.6. in 20.6.

6. obvestilo: 21.02.2017 - Obvestilo visokošolskim zavodom glede statusa študenta in diplomiranja na študijskih programih prve stopnje od 15. 12. 2016 dalje.

7. obvestilo: 14.02.2017 - URNIK spomladanski semester

8. obvestilo: 02.02.2017 - Podaljšan urnik knjižnice

9. obvestilo: 11.10.2016 - Seje Senata UP FHŠ, Komisije za študijske in študentske zadeve

10. obvestilo: 10.10.2016 - Politika in ekonomija medijev - predavanja 10.10.2016 odpadejo

11. obvestilo: 05.10.2016 - Uporaba spremembe Pravilnika o preverjanju in ocenjevanju znanja - ocena "kršitev izpitnega reda"

12. obvestilo: 29.09.2016 - URNIK 16/17 - 1. stopnja

13. obvestilo: 08.09.2016 - Letni dostop do aplikacije Delo Ekspres

14. obvestilo: 06.07.2016 - PISMO O NAMERI O NAPOTITVI ZAPOSLENIH NA BREZPLAČNO USPOSABLJANJE

15. obvestilo: 01.06.2016 - SLAVNOSTNA OTVORITEV FOTOGRAFSKE RAZSTAVE O POŽGANIH VASEH MED 2. SVETOVNO VOJNO

16. obvestilo: 26.04.2016 - Študijska praksa v okviru raziskovalnega projekta UP ZRS

17. obvestilo: 26.02.2016 - Zgodovina Istre in Primorske

18. obvestilo: 06.10.2014 - Karierni center

19. obvestilo: 11.09.2014 - Tehnični pregled zaključnih in drugih del

20. obvestilo: 24.02.2014 - Diplome, magistrske, disertacije na CD-ju v pdf-ju

21. obvestilo: 03.01.2014 - EDUROAM

22. obvestilo: 09.07.2013 - Dokončanje študija za študente po predbolonjskih študijskih programih

23. obvestilo: 21.06.2013 - Posodobljena tehnična navodila za izdelavo zaključnega dela - KŠA

24. obvestilo: 14.01.2013 - Preklic izgubljene študentske izkaznice - naročilo nove.

25. obvestilo: 21.12.2012 - Oddaljen dostop za študente in dostop do ebrary

26. obvestilo: 30.07.2012 - Spremembe glede prenehanja statusa študenta (status absolventa)



GIS in tematska kartografija
Datum: 21.09.2017


Predavanja pri predmetu  GIS in tematska  kartografija zacnejo v petek, 3.11.2017.  Na vrh


URNIK-jesenski semester
Datum: 21.09.2017


 Obveščamo vas, da je na spletni strani UP FHŠ objavljen urnik za jesenski semester.

 Prosimo, da ga spremljate, saj se bo najverjetneje še malo spremenil.

Na vrh


projekt Potopisna predavanja
Datum: 21.09.2017


Spoštovani,

Klub študentov občine Koper ponovno pripravlja projekt Potopisna predavanja

Predavanja bodo potekala med 18.00 in 20.00 uro v Centru mladih Koper.

Tokrat pripravljamo šest zanimivih predavanj, in sicer:

26.09.2017 ob 20.00 - IRAN 

10.10.2017 ob 18.00  - OTOK SOKOTRA

24.10.2017 ob 18.00  - 15.537km ... ČILE-BOLIVIJA-ARGENTINA

07.11.2017 ob 18.00 – MADAGASKAR

21.11.2017 ob 18.00 - DRUŽINSKO POTOVANJE S KAMPERJEM PO AVSTRALIJI

05.12.2017 ob 18.00 – KUBA

 Na vrh


Urnik knjižnice
Datum: 28.08.2017


Knjižnica UP FHŠ je odprta: ob ponedeljkih med 10. in 17., ob torkih, sredah in četrtkih od 10. do 15., ob petkih od 8. do 13. ure. Na vrh


URADNE URE REFERATA 19.6. in 20.6.
Datum: 14.06.2017


Obveščamo vas, da v ponedeljek 19.6. ne bo uradnih ur.

V torek 20.6. pa bodo uradne ure potekale od 12:00 do 15:00.





Na vrh


Obvestilo visokošolskim zavodom glede statusa študenta in diplomiranja na študijskih programih prve stopnje od 15. 12. 2016 dalje.
Datum: 21.02.2017


Od vključno 15. 12. 2016 velja, da če študent diplomira na študijskem programu prve stopnje pred iztekom študijskega leta, v katerem je vpisan, status študenta ohrani do 30. septembra. Sprememba je vezana na uveljavitev Zakona o spremembah in dopolnitvah Zakona o visokem šolstvu (Uradni list RS, št. 75/16), ki je začel veljati 15. 12. 2016. Na vrh


URNIK spomladanski semester
Datum: 14.02.2017


 Obveščamo vas, da je na spletni strani UP FHŠ objavljen urnik za spomladanski semester https://share.upr.si/up-fhs/urnik-spomladanski/. Zaradi možnih sprememb vas prosimo,da urnik pred pričetkom predavanj dnevno sporemljate.

V kolikor opazite kakšno napako nas prosim čimprej obvestite.

Na vrh


Podaljšan urnik knjižnice
Datum: 02.02.2017




Obveščamo vas, da bo knjižnica od 6. 2. 2017 dalje odprta po podaljšanem urniku, in sicer ob torkih in sredah do 18h.

 

ponedeljek: 10.00-17.00

torek, sreda, 10.00-18.00

četrtek: 10.00-15.00

petek: 8.00-13.00

 

Na vrh


Seje Senata UP FHŠ, Komisije za študijske in študentske zadeve
Datum: 11.10.2016




 

Koledar sej

 

SENATA UP FHŠ, KOMISIJE ZA ŠTUDIJSKE ZADEVE UP FHŠ in

KOMISIJE ZA ŠTUDENTSKE ZADEVE UP FHŠ.

 

v študijskem letu 2016/17

 

Seje Senata UP FHŠ

(pričetek ob

13.00 uri)

Predvidene seje Komisije za študijske zadeve ter Komisije za študentske zadeve UP FHŠ

Rok za oddajo vloge na Komisijo za študentske ter Komisijo za študijske zadeve UP FHŠ

(vloge študentov:

 dodiplomski in podiplomski študij)

Rok za oddajo vloge na Komisijo za študijske zadeve za (področje sprememb študijskih programov)

20. 10. 2016

v tednu od 10. do 14. 10. 2016

6. 10. 2017

30. 9. 2016

17. 11. 2016

v tednu od 7. do 11. 11. 2016

3. 11. 2016

28. 10. 2016

15. 12. 2016

v tednu od 5. do 9. 12. 2016

1. 12. 2016

25. 11. 2016

19. 1. 2017

v tednu od 9. do 13. 1. 2017

5. 1. 2017

2. 1. 2017

16. 2. 2017

v tednu od 6. do 10. 2. 2017

2. 2. 2017

27. 1. 2017

23. 3. 2017

v tednu od 13. do 17. 3. 2017

9. 3. 2017

3. 3. 2017

20. 4. 2017

v tednu od 10. do 14. 4. 2017

6. 4. 2017

31. 3. 2017

18. 5. 2017

v tednu od 8. do 12. 5. 2017

4. 5. 2017

28. 4. 2017

22. 6. 2017

v tednu od 12. do 16. 6. 2017

8. 6. 2017

2. 6. 2017

Julija 2017 ni predvidena seja

Julija 2017 ni predvidena seja

/

/

Avgusta 2017 ni predvidena seja

Avgusta 2017 ni predvidena seja

/

/

21. 9. 2017

v tednu od 11. do 15. 9. 2017

7. 9. 2017

1. 9. 2017

 

Opombe:

 

·      Študenti, vpisani na študijske programe 1. stopnje, oddajo pisno vlogo na Komisijo za študentske zadeve UP FHŠ, Titov trg 5, 6000 Koper ali osebno v referatu v času uradnih ur.

·      Podiplomski študenti oddajo pisno vlogo na Komisijo za študijske zadeve UP FHŠ, Titov trg 5, 6000 Koper ali osebno v referatu v času uradnih ur.

·      Nepopolne in nepodpisane vloge bodo zavrnjene, nepravočasno oddane vloge bodo prišle v poštev na naslednji seji.

Na vrh


Politika in ekonomija medijev - predavanja 10.10.2016 odpadejo
Datum: 10.10.2016


 Obveščamo vas, da danes, 10.10.2016 odpadejo predvanja Na vrh


Uporaba spremembe Pravilnika o preverjanju in ocenjevanju znanja - ocena "kršitev izpitnega reda"
Datum: 05.10.2016


Sporočamo vam, da se od 1.10. 2016 uporablja sprememba Pravilnika o preverjanju in ocenjevanju znanja na UP (43. člen), ki določa, da v primeru kršitve v postopku preverjanja in ocenjevanja znanja izvajalec izpita študentu odvzame pisni izdelek ter na seznam študentov, prijavljenih na izpitni rok, in na študentov izdelek evidentira kršitev, tako da zapiše »kršitev izpitnega reda«.  Ta opcija se kot »ocena« pri tem predmetu vnese tudi v VIS. Postopek nadalje izvede skladno s pravilnikom.

 

Potem za tega študenta velja (se v VIS zablokira):

-          prva kršitev (prepisovanje) -> 6 mesecev prepovedi opravljanja izpita pri tem predmetu

-          druga kršitev (prepisovanje) -> 12 mesecev prepovedi opravljanja izpita pri predmetu, pri katerem je bilo ugotovljeno drugo prepisovanje

 Na vrh


URNIK 16/17 - 1. stopnja
Datum: 29.09.2016


 Obveščamo vas, da je urnik za 1. stopnjo objavljen na spletni strani (URNIKI - jesenski urnik). Urnik se bo v naslednjih dneh še malo spremenil zato z menjavo izbirnih predmetov zaradi prekrivanja še malo počakajte.

Lep pozdrav,

Referat UP FHŠ

Na vrh


Letni dostop do aplikacije Delo Ekspres
Datum: 08.09.2016




»Drage študentke, dragi študenti Univerze na Primorskem,

v časopisni hiši Delo vsem rednim študentom Univerze na Primorskem podarjamo letni dostop do aplikacije Delo Ekspres za pametne telefone, ki uporabnikom omogoča dostop do najpomembnejših dnevnih novic. S pomočjo aplikacije boste že zgodaj zjutraj obveščeni o najpomembnejših zgodbah tekočega dne, skupaj z vremensko napovedjo in napovedjo kulturnih dogodkov.

Delo Ekspres izhaja od ponedeljka do petka, dvakrat dnevno, ob 6. in 18. uri, ob vikendih in praznikih pa izide le zjutraj. O odmevni novici uporabnika obvesti nemudoma. Vsebine nastajajo v uredništvu časnika Delo, ki je verodostojen in objektiven vir informacij.

Verjamemo, da boste s pomočjo aplikacije Delo Ekspres dobili pomembne informacije o aktualnem dogajanju doma in po svetu.

Ponudba velja od 1. oktobra 2016 do 30. septembra 2017 (za šolsko leto 2016/2017).

Kodo za brezplačen dostop do aplikacije pridobite s klikom na spodnjo povezavo: http://promo.delo.si/ekspresUPR

Želimo vam prijetno branje.

 

Več informacij o aplikaciji Delo Ekspres najdete na: http://ekspres.delo.si/«

 

 

Navodila za aktivacijo kode v aplikaciji:

 

1.      Po uspešni namestitvi aplikacije Delo Ekspres jo odprite in pritisnite na ikono levo zgoraj (logo aplikacije).

Odprejo se nastavitve aplikacije.

 

2.      Pritisnite napis VPIŠI SE in se prijavite.

 

3.      Pritisnite napis UREDI MOJ PROFIL.

Odpre se stran MOJ PROFIL, v katerem lahko urejate svoje podatke.

 

4.      Pritisnite v prazno polje pod napisom AKTIVACIJSKA KODA in vpišite prejeto kodo.

 

5.      Skrijte tipkovnico in s pritiskom na napis SHRANI SPREMEMBE aktivirajte svoj uporabniški račun.

 

6.      Dvakrat pritisnite na ikono levo zgoraj.

Znašli se boste na začetni strani aplikacije.

 

 

*Če še nimate enotnega uporabniškega računa podjetja Delo d.o.o., se na povezavi http://uporabnik.delo.si/openid/registracija/ najprej registrirajte.

 

Na vrh


PISMO O NAMERI O NAPOTITVI ZAPOSLENIH NA BREZPLAČNO USPOSABLJANJE
Datum: 06.07.2016


Spoštovani!

 

Obveščamo in vabimo vas, da izkoristite izredno možnost brezplačnega usposabljanja mentorjev v obdobju 2016 - 2021 za praktično usposabljanje dijakov.

 

 

Ker bodo izobraževanja potekala po regijah, lahko firme, ki imate to potrebo prijavite mentorje v izobraževanje po regijah
(01 Pomurska, 02 Podravska, 03 Koroška, 04 Savinjska, 05 Zasavska, 06 Posavska, 07 Jugovzhodna Slovenija, 08 Primorsko-notranjska, 09 Osrednjeslovenska, 10 Gorenjska, 11 Goriška, 12 Obalno-kraška)

Vljudno vas prosimo za odgovor do četrtka, 7 . julija. Prijavne obrazce (Pismo o nameri) z okvirnim številom prijav obvezno pošljite na spodnji naslov.

 

Razpisno mesto: http://www.mizs.gov.si/si/javne_objave_in_razpisi/okroznice/arhiv_okroznic/okroznice_razpisi_in_javna_narocila/javni_razpisi/?tx_t3javnirazpis_pi1%5Bshow_single%5D=1449

 Na vrh


SLAVNOSTNA OTVORITEV FOTOGRAFSKE RAZSTAVE O POŽGANIH VASEH MED 2. SVETOVNO VOJNO
Datum: 01.06.2016


 

Znanstveno-raziskovalno središče Univerze na Primorskem, Občina Dolina,

Slovensko prosvetno društvo Mačkolje, Slovensko kulturno društvo Primorsko Mačkolje in partnerji projekta Vžgano v spominih

vabijo na

 

SLAVNOSTNO OTVORITEV

FOTOGRAFSKE RAZSTAVE O POŽGANIH VASEH MED

2. SVETOVNO VOJNO

 

Srenjska hiša (Mačkolje 30, Dolina)

Sreda, 1. junij 2016

ob 19.30

 

Razstava vključuje arhivske posnetke požganih vasi z območja nekdanje Julijske krajine v času 2. svetovne vojne,

nad katerimi so svoje vojaške operacije med 2. svetovno vojno izvedli nacisti in fašisti.

 

PROGRAM

 

Uvodni pozdravi predstavnikov SPD Mačkolje in SKD Primorsko Mačkolje,

Gorana Čuka (podžupana Občine Dolina)

ter dr. Gašperja Mithansa (UP ZRS) in dr. Petre Kavrečič (UP ZRS).

 

Nastop Mešanega pevskega zbora Mačkolje (vodi Matej Lazar).


Urnik ogleda fotografske razstave med 1. in 15. junijem 2016:

ponedeljek–petek: 18.00–20.00

sobota–nedelja: 10.00–12.00 in 18.00–20.00


Potujoča fotografska razstava je izvedena v sodelovanju s Slovenskim prosvetnim društvom Mačkolje, Slovenskim kulturnim

društvom Primorsko Mačkolje, Združenjem protifašistov, borcev za vrednote NOB in veteranov Koper (Krajevna organizacija

Šmarje), Krajevno skupnostjo Šmarje pri Kopru, Memorijalnim centrom Lipa pamti in Osnovno šolo Vladimira Gortana Žminj.

 

www.burntinmemories.eu

 Na vrh


Študijska praksa v okviru raziskovalnega projekta UP ZRS
Datum: 26.04.2016


 

ŠTUDIJSKA PRAKSA: opravljanje obvezne študijske prakse v okviru raziskovalnega projekta Slovenska nacionalna identiteta v luči turističnega diskurza pri UP ZRS.

DELO: pomoč pri snemanju okroglih miz ( javnih pogovorov).

KONTAKT: izr. prof. dr. Vesna Mikolič , mail: vesna.mikolic@fhs.upr.si

Na vrh


Zgodovina Istre in Primorske
Datum: 26.02.2016




Obveščamo vas, da prihodnji teden (3.3.2016) seminarske vaje pri predmetu Zgodovina Istre in Primorske odpadejo.

 

Na vrh


Karierni center
Datum: 06.10.2014


Spoštovane študentke in študenti,

 

obveščamo vas, da so prenovljene strani kariernega centra objavljene na povezavi: http://www.kariernicenter.upr.si. Da bi vam olajšali načrtovanje vaše poklicne kariere in pot do želenega cilja na vaši karierni poti, vas vabimo k ogledu novih vsebin. V kratkem se boste lahko na portalu tudi registrirali in sodelovali v Karierni borzi.

 

Preko portala se lahko naročite tudi na novičke in spletni bilten Karierko, med novostmi in obvestili, pa si lahko preberete o prihajajočih dogodkih.

 

Ponujamo vam tudi brezplačno karierno svetovanje, ki poteka v prostorih Kariernega centra – službe za vseživljenjsko karierno orientacijo, na Ferrarski 8, v Kopru, in sicer vsak torek in četrtek. Svetovanja so dodatno organizirana enkrat mesečno tudi na:

 

Na svetovanje se najavite pri karierni svetovalki na: kariernicenter@upr.si ali po telefonu na št.: 05/ 611 76 33 oziroma  05/ 611 76 32.

Spremljate nas lahko tudi na FB: https://sl-si.facebook.com/ustvarikariero .

 

Načrtujte svojo karierno pot že danes!

 

********************************************************

Na vrh


Tehnični pregled zaključnih in drugih del
Datum: 11.09.2014


Tehnični pregled zaključnih in drugih del

Študente, ki nameravajo pred oddajo zaključnih in diplomskih ter magistrskih del in doktorskih disertacij besedila odnesti v tehnični pregled v knjižnico, obveščamo, da jim ni treba fizično priti v knjižnico z natisnjenim besedilom ali elektronsko verzijo besedila na USB-ključku, temveč lahko besedilo pošljejo tudi v wordovi priponki na e-naslov: knjiznica@fhs.upr.si, pa jim bo sodelavka vrnila pregledano besedilo z vstavljenimi komentarji.

Še zlasti se to priporoča med odsotnostjo sodelavke v knjižnici, in sicer 16. in 17. ter med 22. in 26. septembrom 2014.

Priporočamo tudi, da se, preden pošljete besedilo, po mailu, telefonu (05 6637 755/749) ali osebno pozanimate, kdaj in v kolikšnem času bo sodelavka glede na svoje siceršnje delovne obveznosti besedilo lahko pregledala.  

Na vrh


Diplome, magistrske, disertacije na CD-ju v pdf-ju
Datum: 24.02.2014


Študente posebej opozarjamo, da morajo tista besedila starih diplom in bolonjskih italijanističnih diplom 1. stopnje, magistrskih del (bolonjskih in nebolonjskih) ter disertacij, ki jih oddajajo na CD-ju za knjižnico, biti v formatu pdf (nezaklenjena), kot zahtevajo pravila, ne pa v wordu. Če ne želijo objave besedila na spletu, morajo oddati izjavo, da ne želijo objave besedila na spletu. V vsakem primeru je v Cobiss vpisan naslov njihovega besedila z njihovim imenom (samo naslov, ne pa celotno besedilo, če objave ne želijo). Tudi če ne želijo objave besedila na spletu, morajo oddati besedilo na CD-ju v pdf-ju, ker se CD-ji shranjujejo v interni arhiv.

Na vrh


EDUROAM
Datum: 03.01.2014


 

Obveščamo vas, da so na Univerzi uredili dostop do brezžičnega omrežja EDUROAM.

Študentje, ki imate dostop že od prejšnjih let, se v sistem prijavlite kakor do sedaj z ime.priimek@student.upr.si in geslom iz VIS-a študentje, ki ste dostop prejeli letos pa  z vpisnaštevila@student.upr.si in geslom iz VIS-a.

Dodatna pojasnila so objavljana na spletni strani fakultete, za vsa tehnična vprašanja pa se obrnite na podporo Eduroam.

 

http://www.fhs.upr.si/sl/studenti/faq/informacijska-podpora/Eduroam

 

http://www.fhs.upr.si/sl/studenti/faq/informacijska-podpora

Na vrh


Dokončanje študija za študente po predbolonjskih študijskih programih
Datum: 09.07.2013


Za študente vpisane na predbolonjske študijske programe:

Ø  doktorski program Filozofija in teorija vizualne kulture

Ø  doktorski program Geografija kontaktnih prostorov

Ø  doktorski program Zgodovina Evrope in Sredozemlja

Ø  magistrski program Filozofija in teorija vizualne kulture

Ø  magistrski program Geografija kontaktnih prostorov

Ø  magistrski program Zgodovina Evrope in Sredozemlja

Ø  univerzitetni študijski program Geografija kontaktnih prostorov

Ø  univerzitetni študijski program Kulturni študiji in antropologija (Redni/Izredni)

Ø  univerzitetni študijski program Slovenistika

Ø  univerzitetni študijski program Zgodovina

 

 

Spoštovani!

 

Seznanjamo vas z vsebino  48. člena Zakona o spremembah in dopolnitvah zakona o visokem šolstvu (Ur.l. RS, št. 63/04), ki določa rok dokončanja študija in sicer:

»Študenti, ki se vpišejo v visoko šolstvo pred uvedbo novih študijskih programov za pridobitev izobrazbe, se izobražujejo in končajo izobraževanje pod pogoji, ki so veljali pred uveljavitvijo tega zakona, vendar najdlje do izteka študijskega leta 2015/16.«

 

V kolikor bi študenti, vpisani na stare nebolonjske študijske programe želeli nadaljevati študij, morajo z zagovorom diplomske/magistrske naloge oz. doktorske disertacije zaključiti najkasneje do 30. 9. 2016. Pri tem mora študent, ki je prekinil študij za več kot 2 leti in želi nadaljevati, plačati stroške dokončanja študija in opravljanja obveznosti skladno z veljavnim cenikom UP, objavljenem na spletni strani UP FHŠ (povezava na:  http://www.fhs.upr.si/sl/studenti/studentske-info#heading5)

 

Zaradi postopkov dokončanja študija, ki jih predvidevajo univerzitetna pravila, bodo s strani Senata UP FHŠ  določeni roki za prijavo in oddajo diplomskih/magistrskih del ter doktorskih disertacij. Sklep Senata vam bomo posredovali naknadno po elektronski pošti.

 

V kolikor želite študij nadaljevati vas naprošamo, da v Referat dostavite prošnjo na standardiziranem obrazcu, ki vam ga pošiljamo v priponki (kjer pri zadevi označite »za nadaljevanje študija«) ter podate kratko obrazložitev.

Po obravnavi vaše vloge s strani pristojnega oddelka ter komisije boste o načinu dokončanja študija obveščeni s sklepom.

V primeru, da študija ne želite nadaljevati, nam pošljite obrazec »Izjava o izpisu«, ki vam ga pošiljamo v prilogi. Izpolnjeno in podpisano izjavo nam pošljite na naslov: UP FHŠ, Titov trg 5, 6000 Koper. Po prejemu vaše izjave vas bomo lahko izpisali iz evidence visokošolskega informacijskega sistema.

 

Za dodatna pojasnila smo vam na voljo na telefonski številki 05/6637741 (dodiplomski študij) 05/6637752 (podiplomski študij) ali na referat@fhs.upr.si oz. referat.podiplomski@fhs.upr.si.

 

Na ŠIS-u pod  "gradiva/druga/druga gradiva za študente" je objavljen sklep Senata o rokih za dokončanje študija na predbolonjskih študijskih programih.

 

Koper, 13. 5. 2013                                                                                                                         REFERAT UP FHŠ             

 

                                                                             

 

Na vrh


Posodobljena tehnična navodila za izdelavo zaključnega dela - KŠA
Datum: 21.06.2013


Obveščamo vas, da so na VIS-u pod gradivi objavljena tudi posodobljena navodila za izdelavo zaključnega dela na 1. stopnji Na vrh


Preklic izgubljene študentske izkaznice - naročilo nove.
Datum: 14.01.2013


Pozdravljeni,

objavljamo link, preko katerega lahko odjavite svojo izgubljeno študentsko izkaznico.

Navodila: http://www.uradni-list.si/preklici

Obrazec, ki ga morate poslati na Uradni List: http://www.uradni-list.si/uploads/preklici/Police_karte_izkaznice.pdf#!/Police-karte-izkaznice-pdf

Lep pozdrav,

Referat UP FHŠ

Na vrh


Oddaljen dostop za študente in dostop do ebrary
Datum: 21.12.2012


Zdaj je urejen tudi oddaljen dostop za študente in dostop do ebrary - tako za zaposlene, kot za študente.

O ebrary:

Elektronske knjige tudi v visokošolskem okolju postajajo vedno bolj pomemben informacijski vir in uporaba le-teh narašča iz leta v leto. V času 20. 11. – 20. 12. 2012 je bil na UP urejen testni dostop do zbirke e-knjig ebrary, ki obsega približno 80.000 naslovov knjig.

Zato je vključitev UP v ebrary enkratna priložnost, ker smo za ugodno ceno pridobili številne aktualne knjige tako za študente, raziskovalce kot pedagoške sodelavce.

Z ebrary sodeluje že več kot 500 založnikov s celega sveta, od tega več kot 120 univerzitetnih založb. Med drugimi so v ebrary tudi založbe kot so Elsevier Science, Harvard University Press, Karger Publishers, MIT Press, Wiley, Taylor & Frances, Oxford University Press, Cambridge University Press in druge.

Do e-knjig ebrary je možen tudi oddaljen dostop, dostop od doma. Uporabljamo jih lahko na osebnih računalnikih, prenosnikih kot tudi na e-bralnikih, tablicah in pametnih telefonih (npr. iPad, iPhone idr.). Uporabniki lahko e-knjige pregledujemo v spletnem okolju v uporabniškem vmesniku ebrary, lahko pa jih tudi prenesemo na svojo napravo. Brez časovne omejitve lahko uporabnik na svoje naprave prenese posamezna poglavja, celotne knjige pa si lahko izposodi, to je prenese za omejen čas (do 10 e-knjig za obdobje 14 dni). Na tak način lahko e-knjige uporablja brez dostopa do omrežja internet.  

 

Univerza na Primorskem je ena od štirih univerz v Sloveniji, ki sodeluje v konzorciju CTK in konzorciju NUK. Tako imamo znotraj obeh konzorcijev dostop do številnih revij oz. do polnih besedil člankov.

Znotraj konzorcija CTK dostopamo do podatkovni baz (polnih besedil člankov):
- JSTOR (1678 naslovov revij),
- SpringerLink (1924 naslovov revij),
- ScienceDirect (422 naslovov revij),
- Willey Online (1340 naslovov revij).

Znotraj konzorcija NUK dostopamo do podatkovni baz (polnih besedil člankov):
- EBSCOHost (17597 naslovov revij),
- Emerald (157 naslovov revij),
- SAGE (502 naslova revij).

Do zdaj je bil dostop do navedenih podatkovnih baz oz. polnih besedil člankov možen le iz prostorov Univerze na Primorskem, zdaj je možen tudi oddaljen dostop .


Elektronske knjige tudi v visokošolskem okolju postajajo vedno bolj pomemben informacijski vir in uporaba le-teh narašča iz leta v leto. Zato je poleg dostopa do številnih revij in člankov urejen tudi dostop do elektronskih knjig iz zbirke ebrary (http://site.ebrary.com/lib/uprsi).

Do e-knjig ebrary je možen tudi oddaljen dostop, dostop od doma. Uporabljamo jih lahko na osebnih računalnikih, prenosnikih kot tudi na e-bralnikih, tablicah in pametnih telefonih (npr. iPad, iPhone idr.). Uporabniki lahko e-knjige pregledujemo v spletnem okolju v uporabniškem vmesniku ebrary, lahko pa jih tudi prenesemo na svojo napravo. Brez časovne omejitve lahko uporabnik na svoje naprave prenese posamezna poglavja, celotne knjige pa si lahko izposodi, to je prenese za omejen čas (do 10 e-knjig za obdobje 14 dni). Na tak način lahko e-knjige uporablja brez dostopa do omrežja internet.  


Prosimo, da pri uporabi polnih besedil člankov in knjig preko oddaljenega dostopa upoštevate pogoje uporabe, ki so enaki pogojem dostopa znotraj prostorov Univerze na Primorskem.

Za ureditev dostopa in tehnična navodila obiščite stran:
https://remote.upr.si.

Uporabniško ime in geslo, ki ga uporabite za oddaljeni dostop sta enaka, kot ga že imate za eduroam na Univerzi na Primorskem, le brez domene (brez 
@student.upr.si  ).
Več o uporabiških imenih za Eduroam http://www.fhs.upr.si/sl/studenti/faq/informacijska-podpora/Eduroam
Če imate težave s prijavo ali povezovanjem pišite na:
podpora@famnit.upr.si.

 

 

Na vrh


Spremembe glede prenehanja statusa študenta (status absolventa)
Datum: 30.07.2012


    

Ministrstvo za izobraževanje, znanost, kulturo in šport je Univerzi na Primorskem 6. junija 2012 posredovalo dopis, ki pojasnjuje vpliv Zakona o uravnotežeju javnih financ (ZUJF) na Zakon o visokem šolstvu (Zvis, Uradni list RS, št. 40/12).

Zaradi uveljavitve ZUJF nastopajo za študente naslednje spremembe v zvezi s prenehanjem statusa študenta:

1) Spremembe glede trajanja oziroma prenehanja statusa študenta se uveljavijo s študijskim letom 2012/2013 (veljajo od 1. oktobra 2012 dalje).

2) Za študente, vpisane na študijske programe prve in druge stopnje v študijskem letu 2012/2013, ki so do zaključka študijskega leta 2011/2012 (tj. do 30. septembra 2012) že veljavili pravico, da enkrat v času študija ponavljajo letnik ali spremenijo študijski program ali smer zaradi neizpolnitve obveznosti v prejšnji smeri ali študijskem programu, ni sprememb. To pomeni, da jim status študenta preneha, če ne dokončajo študija v dvanajstih mesecih po zaključku zadnjega semestra (absolvent je).

3) Za študente, vpisane na študijske programe prve in druge stopnje v študijskem letu 2012/2013, ki do zaključka študijskega leta 2011/2012 (tj. do 30. septembra 2012) niso veljavili pravice, da enkrat v času študija ponavljajo letnik ali spremenijo študijski program ali smer zaradi neizpolnitve obveznosti v prejšnji smeri ali študijskem programu, velja, da jim status študenta preneha ob zaključku zadnjega semestra, če bodo v času študija, to je vključno od študijskega leta 2012/2013 (od 1. oktobra 2012 dalje), ponavljali letnik ali spremenili študijski program ali smer (ni absolventa).

4) Od vključno študijskega leta 2012/2013 (od 1. oktobra 2012) dalje torej velja, da status študenta preneha, če študent:

1. diplomira;

2. ne diplomira na študijskem programu 1. stopnje v 12 mesecih po zaključku zadnjega semestra, če v času študija ni ponavljal letnika ali spremenil študijskega programa ali smeri (absolvent je);

3. ne diplomira na študijskem programu prve stopnje ob zaključku zadnjega semestra, če je v času študija ponavljal letnik ali spremenil študijski program ali smer (ni absolventa);

4. se izpiše;

5. se med študijem ne vpiše v naslednji letnik oziroma semester;

6. je bil izključen;

7. dokonča podiplomski študij;

8. ne dokonča podiplomskega študija druge stopnje po magistrskem študijskem programu v 12 mesecih po zaključku zadnjega semestra, če v času študija ni ponavljal letnika ali spremenil študijskega programa ali smeri (absolvent je);

9. ne dokončna podiplomskega študija druge stopnje po magistrskem študijskem programu ob zaključku zadnjega semestra, če je v času študija ponavljal letnik ali spremenil študijski program ali smer (ni absolventa);

10. ne dokonča podiplomskega študije druge stopnje po enovitem magistrskem študijskem programu v 12 mesecih po zaključku zadnjega semestra (absolvent je);

11. ne dokonča podiplomskega študija tretje stopnje v ustreznem, s statusom predpisanem roku.

Iz upravičenih razlogov se status študenta lahko tudi podaljša, vendar največ za eno leto, če:

-          študent ne diplomira na študijskem programu prve ali druge stopnje v 12 mesecih po zaključku zadnjega semestra, če v času študija ni ponavljal letnika ali spremenil študijskega progama ali smeri;

-          študent ne diplomira na študijskem programu prve ali druge stopnje ob zaključku zadnjega semestra, če je v času študija ponavljal letnik ali spremenil študijski program ali smer;

-          se študent med študijem ne vpiše v naslednji letnik ali semester;

-          študent ne dokonča podiplomskega študija druge stopnje po enovitem magistrskem študijskem programu v 12 mesecih po zaključku zadnjega semestra.

Študentke matere, ki v času študija rodijo, imajo pravico do podaljšanja študentskega statusa za eno leto za vsakega živo rojenega otroka.

Na vrh


Generiral programski paket VIS