Fakulteta za humanistične študije Koper

Obvestila - DODIPLOMSKI ŠTUDIJ - REDNI

Zbrano dne 17.04.2024 ob 14:47


Število vseh obvestil: 30

1. obvestilo: 17.04.2024 - Pomoč pri zbiranju udeležencev za magistrsko nalogo

2. obvestilo: 15.04.2024 - Odsotnost Primerjalna zgodovina Sredozemlja in Evrope (14.-18. st.)

3. obvestilo: 15.04.2024 - Vabilo na posvet Kako s pomočjo programov EU povečati učinke, zagotoviti trajnost in kapitalizirati rezultate kohezijskih projektov, PiNA, Koper, 24.

4. obvestilo: 15.04.2024 - Prosto študentsko mesto / Available one more student space from 15 April 2024 until 30 June 2024

5. obvestilo: 15.04.2024 - Prošnja za sodelovanje v raziskavi

6. obvestilo: 15.04.2024 - Vabilo na okroglo mizo Evropska unija med globalnimi izzivi in čezmejnim povezovanjem

7. obvestilo: 09.04.2024 - Meduniverzitetno tekmovanje

8. obvestilo: 09.04.2024 - Anketa o novih psihoaktivnih snoveh med študenti slovenskih univerz

9. obvestilo: 08.04.2024 - ANKETNI VPRAŠALNIK O STUDO APP za študente Univerze na Primorskem [2 min]

10. obvestilo: 04.04.2024 - Two-week English Language Summer School "Shaping Sustainability in Industrial Heritage"

11. obvestilo: 03.04.2024 - The Summer School for Female Leadership in the Digital Age

12. obvestilo: 28.03.2024 - European Summer Course 2024 #TacklingCurrentWorldCha(lle)nges

13. obvestilo: 28.03.2024 - Tutorji študenti - prijave

14. obvestilo: 27.03.2024 - 33. Slovenski oglaševalski festival - ugodna prijava za študente

15. obvestilo: 15.03.2024 - Vabila za sodelovanje v raziskavi

16. obvestilo: 16.02.2024 - 9th International Scientific Student Conference_SKEI 2024

17. obvestilo: 01.02.2024 - Obvestilo o odprtju centralne enote UP UK 24/7

18. obvestilo: 21.12.2023 - Odpoved predavanja (predmet Zgodovina knjige, Oddelek za zgodovino)

19. obvestilo: 10.11.2023 - Obvestilo o podaljšanem delovnem času knjižnice

20. obvestilo: 30.03.2023 - Testni dostop do zbirke e-knjig Taylor and Francis

21. obvestilo: 22.02.2023 - URNIK KNJIŽNICE

22. obvestilo: 29.09.2020 - Univerzitetni e-naslovi študentov UP

23. obvestilo: 24.01.2020 - UP UK ima dostop do zbirke Taylor and Francis SSH

24. obvestilo: 04.12.2019 - Nov Pravilnik za pridobitev statusa študenta s posebnimi potrebami

25. obvestilo: 11.10.2019 - Dostop do dveh brezplačnih zbirk s področja prava in zgodovine

26. obvestilo: 03.10.2019 - S 1.10.2019 se začnejo uporabljati določbe 17., 19. in 20. člena Pravilnika o preverjanju in ocenjevanju znanja na Univerzi na Primorskem

27. obvestilo: 12.10.2018 - TEHNIČNI PREGLEDI ZAKLJUČNIH DEL (zaključne dela, magistrske naloge,doktorske disertacije)

28. obvestilo: 29.03.2018 - Seznam odprto dostopnih e-knjig pri JSTOR

29. obvestilo: 03.01.2014 - EDUROAM

30. obvestilo: 21.12.2012 - Oddaljen dostop za študente in dostop do ebrary



Pomoč pri zbiranju udeležencev za magistrsko nalogo
Datum: 17.04.2024


 

Drage študentke in dragi študenti,

študent UP FAMNIT Matija Zagoranski piše magistrsko nalogo na temo Starizma z vidika upravljanja groze. Znotraj teme ga zanimajo fenomeni, kot so starizem, anksioznost pred staranjem ter anksioznost pred smrtjo, ter kako so med seboj povezani. Njegov namen je raziskati, ali starizem deluje kot obrambni mehanizem pred anksioznostjo pred staranjem ter smrtjo, in ali posledično viša samospoštovanje in zadovoljstvo z življenjem.

Glede na to da je študent v procesu nabiranja udeležencev, boste z izpolnjeno anketo veliko pripomogli k védnosti o starizmu, anksioznosti pred smrtjo in anksioznosti pred staranjem v Sloveniji, saj je to področje pri nas zelo slabo raziskano.

Vprašalnik je anonimen, traja pa približno 10 minut. Dostopen je na naslednji spletni povezavi: https://1ka.arnes.si/a/8e8a71eb

Hvala za sodelovanje.

Na vrh


Odsotnost Primerjalna zgodovina Sredozemlja in Evrope (14.-18. st.)
Datum: 15.04.2024


Spoštovani,

 

obveščamo vas, da v sredo 17.4. odpadejo  vaje pri predmetu Primerjalna zgodovina Sredozemlja in Evrope (14.-18. st.) (1. letnik Zgodovine).

Nadomeščanje bo v sredo, 29. 5. ob 18h.


Lep pozdrav,


Referat UP FHŠ

Na vrh


Vabilo na posvet Kako s pomočjo programov EU povečati učinke, zagotoviti trajnost in kapitalizirati rezultate kohezijskih projektov, PiNA, Koper, 24.
Datum: 15.04.2024



 

Spoštovani,

Kulturno izobraževalno društvo PiNA vabi na posvet Kako s pomočjo programov EU povečati učinke, zagotoviti trajnost in kapitalizirati rezultate kohezijskih projektov?, ki bo v četrtek, 25. aprila 2024, od 10.00 do 13.30, v prostorih PiNE, Gortanov trg 15, Koper.  

Kohezijska politika je glavna naložbena politika Evropske unije, namenjena spodbujanju trajnostnega razvoja, zaposlovanja, konkurenčnosti ter socialne in gospodarske kohezije med regijami. S pomočjo kohezijske politike smo samo v Sloveniji izvedli več kot 10.000 projektov. Kaj se zgodi z rezultati projektov, ko se ti zaključijo? Kako nadaljevati? Kako zagotoviti trajnost rezultatov? Kako rezultate nadgraditi, dodatno razvijati? 

V Evropski uniji imamo poleg kohezijske politike še 40 drugih programov financiranja. Lahko trajnost in kapitalizacijo rezultatov kohezijskih projektov dosežemo z vzpostavljanjem sinergij z drugimi programi EU? Kakšne izkušnje imajo organizacije, ki sinergije že gradijo? Kako začeti? Kako podpreti organizacije, ki želijo rezultate svojih projektov nadgraditi? Odgovore na ta in številna druga vprašanja bomo iskali na posvetu v Kopru. 

Na posvet vabimo predstavnice in predstavnike organizacij vseh sektorjev in področij, saj bomo le tako lahko identificirali ukrepe, ki bodo spodbudili vzpostavljanje sinergij med programi in tako prispevali k doseganju boljših in trajnejših učinkov z EU sredstvi financiranih projektov. 

Po posvetu si bomo ogledali tudi primer dobre prakse. 

Razpravo organiziramo v sklopu projekta Kohezija za vse, ki ga sofinancira Evropska komisija (DG REGIO).



Program posveta



09.30 - 10.00 Registracija in jutranja kava

10.00 - 11-15 Okrogla miza o pomenu medsektorskega sodelovanja

dr. Jerneja Jug Jerše, vodja predstavništva EK v Sloveniji

Marko Hren, vodja sektorja za koordinacijo pametne specializacije na Ministrstvu za kohezijo in regionalni razvoj

Andreja Erjavec, direktorica Tehnoparka Celje

Simon Škvor, direktor Posoškega razvojnega centra



11.15 - 11.45 Pogostitev

11.45 - 13.00 Delavnica: Kako graditi sinergije?

Na delavnici se bomo pogovarjali o vsakodnevnih izzivih iskanja ustreznih programov in razpisov, razloge za pomanjkljivo uporabo priložnosti, ki jih ponujajo EU programi, nujnosti iskanja dodatnih virov za zagotavljanje trajnosti rezultatov in večjih učinkov kohezijskih projektov, predvsem pa bomo iskali predloge ukrepov, ki bi take sinergije okrepili. 

13.15 - 13.30 Zaključek posveta

13.40 - 14.30 Ogled dobre prakse - Laboratorij HEKA 

Heka je prvi laboratorij na presečišču umetnosti in znanosti v Istri. Nastal je v sklopu kohezijskega projekta RUK, mreže raziskovalnih centrov na presečišču umetnosti, znanosti in umetnosti, danes pa gosti aktivnosti številnih projektov, ki jih sofinancirajo drugi Evropski programi. 



Prijave zbiramo do 24. aprila 2024 na tej povezavi.



Vabljeni, da se nam pridružite.

 

Na vrh


Prosto študentsko mesto / Available one more student space from 15 April 2024 until 30 June 2024
Datum: 15.04.2024


Pozdravljeni,

 

V študentskih sobah v stanovanju na Markovcu (Prisoje) imamo še eno prosto mesto za študenta v obdobju 15.04.2024 do 30.06.2024.

 

In a student apartment on Markovec (Prisoje) ve have currently two more vacancies for female or male student in the period between 15.04.2024 and 30.06.2024.

 

Rental contract can be signed electronically before arrival.

 

Welcome,

Dušan: stopar.dusan@gmail.com

GSM/WhatsApp/Viber: +38641353577

Na vrh


Prošnja za sodelovanje v raziskavi
Datum: 15.04.2024


V okviru projekta ARIS na Fakulteti za vede o zdravju, Univerze na Primorskem, ki je usmerjen v razvoj digitalnega izobraževalnega standarda na področju visokega šolstva, izvajamo raziskavo o uporabi digitalnih tehnologij v pedagoškem procesu. Del raziskave opravlja tudi magistrska študentka v okviru svoje magistrske naloge.

 

Raziskava je pomemben korak k zagotavljanju pravičnosti in dostopnosti v digitalnem izobraževanju in vaše sodelovanje bi bilo izjemno cenjeno. Rezultati bodo ključni za nadaljnji razvoj in implementacijo digitalnega izobraževalnega standarda.

 

Prosim vas, če lahko vabilo k sodelovanju v anketi posredujete med vaše zaposlene visokošolske učitelje. Sodelovanje v anketi je prostovoljno in anonimno, rezultati pa bodo obravnavani z najvišjo stopnjo zaupnosti in predstavljeni zgolj v skupinski obliki.

 

Anketa je dostopna preko naslednje povezave: https://1ka.arnes.si/a/d4e13d5d

 

Izpolnjevanje vprašalnika traja približno 8 minut. Za dodatna vprašanja in informacije sem vam na voljo preko e-pošte.

 

Na vrh


Vabilo na okroglo mizo Evropska unija med globalnimi izzivi in čezmejnim povezovanjem
Datum: 15.04.2024


Spoštovani,

 

vabimo vas na prireditev z okroglo mizo Evropska unija med globalnimi izzivi in čezmejnim povezovanjem, ki bo potekala v četrtek, 18. aprila 2024, ob 18. uri v dvorani sv. Frančiška Asiškega na Martinčevem trgu v Kopru.  

Na okrogli mizi, ki jo bosta moderirala Aljaž Pengov Bitenc, Metina lista, in Nataša Čepar, novinarka časnika Delo, bodo svoja stališča predstavili izbrani gosti:

Nevenka Kržan, direktorica Luke Koper

prof. dr. Klavdija Kutnar, rektorica Univerze na Primorskem

Matjaž Nemec, evropski poslanec

Tatjana Rojc, senatorka Republike Italije, predstavnica slovenske narodne skupnosti v italijanskem parlamentu

prof. dr. Peter Vidmar, dekan Fakultete za pomorstvo in promet Univerze v Ljubljani

 

Na vrh


Meduniverzitetno tekmovanje
Datum: 09.04.2024


Spoštovane študentke in študenti Univerze na Primorskem!

 

V četrtek, 9.5.2024, bo v Izoli potekalo Meduniverzitetno športno tekmovanje, ki ga letos organiziramo s Študentskim svetom Univerze na Primorskem. Vabimo vas, da se pridružite ekipam, da bomo skupaj zastopali našo univerzo. Če rad/a igraš odbojko, nogomet ali košarko, se prijavi v ekipo Univerze na Primorskem!

 

Prijave za tekmovalce (prijavljate se posamično) zbiramo do 15.4. na naslednji povezavi: https://forms.office.com/e/4Nz1siy82w

 

Več informacij o tekmovanju

Kdaj: Četrtek, 9.5.2024 med 10.00 in 16.00.

Kje: Livade 7, 6310 Izola (OŠ Livade)

Discipline: odbojka, košarka in nogomet (tako ženske kot moške ekipe)

 

Meduniverzitetno športno tekmovanje je namenjeno povezovanju študentov vseh slovenskih univerz. V nogometu, odbojki in košarki se bodo med seboj pomerile ekipe Univerze v Ljubljani, Univerze v Mariboru, Univerze na Primorskem, Univerze v Novem mestu, Nove univerze in Univerze v Novi Gorici. V kolikor ne želite tekmovati, si dan rezervirajte za navijanje za naše.

 

Po zaključku prijav bomo organizirali skupne treninge za prijavljene za posamezno disciplino, da boste imeli dovolj časa, da se navadite na skupno igro. V kolikor bo prijavljenih več igralcev kot jih lahko prijavimo za tekmovanje, bomo naredili selekcijo (vse razložimo ob zaključku prijav oziroma na prvih treningih). V primeru vprašanj smo vam na voljo na studentski.svet@upr.si

 

Veselimo se srečanja z vami,

Študentski svet Univerze na Primorskem

Na vrh


Anketa o novih psihoaktivnih snoveh med študenti slovenskih univerz
Datum: 09.04.2024


Pozdravljeni.

Sem Vita Pavlin, študentka farmacije, in v sklopu svoje magistrske naloge izvajam anketo o razširjenosti novih psihoaktivnih snovi (NPS) med študenti slovenskih univerz. V tej fazi moje raziskave bi mi izjemno pomagalo, da bi pridobila vpogled v mnenja in izkušnje čim večih študentov iz celotne Slovenije. Zato vas prosim, če bi lahko posredovali anketo med vaše člane oziroma predstavnike posameznih letnikov in študijskih smeri ali jo delili na kakšne druge načine.

  Anketa je anonimna, reševanje je prostovoljno, pridobljene podatke pa bom uporabila izključno za izdelavo magistrske naloge, ki jo izvajam na Fakulteti za farmacijo Univerze v Ljubljani pod mentorstvom prof. dr. Marije Sollner Dolenc.

Anketa je dostopna na naslednji povezavi: https://1ka.arnes.si/a/cba27212 . V primeru kakršnih koli vprašanj ali dvomov sem vedno na voljo za pojasnila.

Že vnaprej se zahvaljujem za kakršnokoli pomoč.

Na vrh


ANKETNI VPRAŠALNIK O STUDO APP za študente Univerze na Primorskem [2 min]
Datum: 08.04.2024


ANKETNI VPRAŠALNIK O STUDO APP za študente Univerze na Primorskem [2 min] 

 

Na UP smo pripravili kratek anketni vprašalnik za vse študente Univerze na Primorskem. Vaše povratne informacije nam bodo znatno pomagale oceniti stanje uporabe aplikacije STUDO ter na podlagi odgovorov pripraviti kratko analizo uporabnosti & učinkovitosti aplikacije.

 

Prosimo za vaših 2-3 min časa.  

Izpolnite ANKETNI VPRAŠALNIK:   https://forms.office.com/e/Gk2gq4KKGp

 

V kolikor imate kakšno vprašanje, predlog, sugestijo nam pišite na karin.marinic@upr.si (Služba za komuniciranje).  

Na vrh


Two-week English Language Summer School "Shaping Sustainability in Industrial Heritage"
Datum: 04.04.2024


Two-week English Language Summer School "Shaping Sustainability in Industrial Heritage"

 

Dear students,

you want to spend time in Berlin this summer, meet new people from all over Europe and get to grips with industrial heritage and sustainability? Then we have something for you:

Apply for our two-week English Language Summer School "Shaping Sustainability in Industrial Heritage" in Berlin in August 2024. The application portal will be open from 20 March, Admissions will take place on a rolling basis from April 5 until all places are filled.

The second European Industrial Heritage Summer School is organized by the European Route of Industrial Heritage (ERIH), the School of Culture and Design at the HTW Berlin and the Berlin Center for Industrial Heritage.

Find more information here > 
https://www.f5.htw-berlin.de/alt-studieren/international-en/industrial-heritage-summer-school/



We are looking for you!


We are looking for fresh and diverse perspectives on industrial heritage and sustainability.
Are you studying: museum studies, cultural studies, history/public history, industrial archaeology, culture and tourism management, architecture and urban planning, heritage conservation, sustainability studies or communication design or a related subject? Then you'll fit right in and enrich the Summer School with your interdisciplinary perspective on the urgently needed link between industrial heritage and sustainability.

Why industrial heritage in Berlin?
Industrial development was and is a decisive driving force for the development of Berlin. Technical and scientific progress as well as new
forms of work make prosperity possible. At the same time, they are often closely linked to the exploitation of people, nature and global resources. That's why we're taking a look at the connection between industrial culture and sustainability together with you.

How can sustainability become effective in industrial heritage?
Sustainable educational work, re-use of industrial sites (preservation of historical monuments is climate protection), new blood in cultural
volunteering and soft tourism are just a few of the project fields in which we will be active.

What do you get out of it?
You will acquire new skills in intercultural communication and working methods. Together with the other Summer School participants, you will
develop your own concepts that can be implemented in projects. After the Summer School, you will also have the opportunity to join a new
pan-European Young Professional Network of the European Route of Industrial Heritage.

How does the application process work?
The application runs via the mobility portal of HTW Berlin. The application is open from 20 March 2024. The following link will take you to the application portal. After registering, you will receive an email with your login information and can complete your application. The application form has to be filled out online.

Please have your enrolment certificate, transcript of records and CV ready for upload.
https://www.service4mobility.com/europe/BewerbungServlet?identifier=BERLIN14&kz_bew_pers=S&kz_bew_art=IN&aust_prog=SC_IN_FB5_IHX&sprache=en


What does the Summer School cost?
All accepted applicants receive a scholarship from the European Route of Industrial Heritage (ERIH), which drastically reduces the participation
fee. For a fortnight in Berlin including accommodation, costs for self-catering, ticket for public transport, cultural program and materials you have to pay 360 €.

You can find the complete announcement here. [3]
https://www.service4mobility.com/europe/BewerbungServlet?identifier=BERLIN14&kz_bew_pers=S&kz_bew_art=IN&aust_prog=SC_IN_FB5_IHX&sprache=en


If you have any questions, please contact us!

 

Links:
------
[1] 
http://www.industriekultur.berlin

[2] 
https://www.f5.htw-berlin.de/alt-studieren/international-en/industrial-heritage-summer-school/
[3] 
https://industriekultur.berlin/erforschen/summer-school/
[4] 
http://www.industriekultur.berlin/
[5] 
http://www.facebook.com/BerlinerZentrumIndustriekultur/
[6] 
http://www.instagram.com/industriekultur_berlin/

 

Na vrh


The Summer School for Female Leadership in the Digital Age
Datum: 03.04.2024


The Summer School for Female Leadership in the Digital Age.

 

It is a one-week programme that aims to equip participants with the skills needed to lead and shape our future. I hope you will share the details with your students and encourage them to submit an application before the deadline of April 30th  www.europeanleadershipacademy.eu.

 

The School has been established by the European Leadership Academy with the goal of empowering the next generation of women leaders to play their part in shaping the Digital Age. This year’s Summer School will take place in Poland, from 21-26th July 2024.

 

During this 6-day programme, for which students will receive a bursary covering all travel and expenses, participants will:

 

Previous Schools programmes (Summer Schools in Lisbon, Prague and Valencia, and a Winter School in Nice) provided students with a host of opportunities to network and advance their careers. This programme offers 29 young women – one from each EU Member State and one from both the Western Balkans 6 and Ukraine - the opportunity to learn from the best in the field and to receive support and guidance on their journey to becoming the next generation of leaders.

 

You will find all relevant information at the official website: www.europeanleadershipacademy.eu


I am looking forward to seeing your students join other #NextGenChangeMakers this July in Poland. 

Na vrh


European Summer Course 2024 #TacklingCurrentWorldCha(lle)nges
Datum: 28.03.2024


The European Summer Course 2024, organized by the Europa-Institut of Saarland University in cooperation with the European Academy Otzenhausen, the ASKO Europa-Stiftung and the European University Alliance Transform4Europe, will take place from 29 July to 7 August 2024 at the European Academy Otzenhausen.

 

#TacklingCurrentWorldCha(lle)nges deals with a broad spectrum of political, legal and economic developments in the European Union and also includes excursions to Strasbourg, Luxembourg, Trier and Saarbrücken. 

 

Deadline for applications is 15 April 2024.

 

Students of Saarland University and of the universities of the Transform4 Europe University Alliance have the opportunity to apply for a scholarship. The scholarship includes the program fee, field trips (to Strasbourg, Luxembourg, Trier and Saarbrücken), full board (all meals) and lodging during the duration of the Summer Course. It does not cover travel expenses to/from Otzenhausen.

 

Saarland University students can also take part in the program at a special price of just 300 euros

All further information can be found at https://europainstitut.de/esc. For question please do not hesitate to contact us via esc@europainstitut.de

 

Moreover, participants can gain between 4 and 5 ECTS points, depending on their workload!

 

We are looking forward to receiving your applications! Take the opportunity and study together with students from around the globe in an exciting and international atmosphere!

 

Na vrh


Tutorji študenti - prijave
Datum: 28.03.2024


Vljudno vas vabimo, da se prijavite za tutorje študente v nasldenjem študijskem letu.

Linki za prijave so objavljeni na spletni strani https://www.upr.si/si/o-univerzi/novice-in-obvestila/razpis-za-tutorje.


 


Na vrh


33. Slovenski oglaševalski festival - ugodna prijava za študente
Datum: 27.03.2024


Pozdravljeni,

 

ponovno bi želeli vas in vaše študente povabili k obisku letošnjega 33. Slovenskega oglaševalskega festivala, ki bo potekal 6. in 7. junija v Avditoriju PortorožZgodnja študentska prijavnina znaša 60 EUR + DDV, polna študentska prijavnina pa znaša 90 EUR + DDV. Ker želimo študentom omogočiti kotizacije po ugodni ceni, smo vam v primeru večje skupine zainteresiranih študentov pripravljeni ponuditi tudi dodaten popust.

 

Pripravlja se pester in zanimiv program, ki ga bomo v celoti razkrili v prihodnjih dneh. Nekaj govorcev, ki bodo zagotovo pripravili zanimiva predavanja lahko najdete tukaj.

 

Na povezavi prilagamo tudi grafike, ki jih lahko delite s študenti v referatu: https://we.tl/t-oEpUyw7YbT 

 

Lep pozdrav,

Eva Poravne

 

T: 01 439 60 50

E: info@sof.si


www.sof.si

Na vrh


Vabila za sodelovanje v raziskavi
Datum: 15.03.2024


Spoštovani!

 

Sva Tina Hajdinjak in Špela Možgan Nose, študentki drugega letnika dodiplomskega študija Biopsihologije na Fakulteti za matematiko, naravoslovje in informacije tehnologije Univerze na Primorskem (UP FAMNIT). V okviru predmeta Psihološki praktikum izvajava študentsko raziskavo z naslovom »Oblikovanje socialnih norm pri združevanju skupin« pod mentorstvom prof. dr. Ernesta Ženka, asist. dr. Tine Tinkare Peternelj in Tjaše Ogrizek, mag. psih. Raziskava bo predvidoma potekala aprila 2024, njeno izvajanje je odobrila Komisija za etiko raziskovanja UP FAMNIT (številka vloge 2024-04).

 

Za raziskavo iščeva študente, ki bi bili pripravljeni sodelovati kot udeleženci. Sodelovanje bi pomenilo en, približno eno uro dolg obisk UP FAMNIT. V okviru obiska bo raziskava sestavljena iz dveh delov, pri katerih boste na svojem mobilnem telefonu odgovarjali na vprašanja preko spletne aplikacije Mentimeter. Anonimnost odgovorov udeležencev in varna hramba pridobljenih podatkov bo zagotovljena. Pogoj za sodelovanje je tekoče razumevanje slovenskega jezika, izključitveni kriterij pa je obiskovanje naslednjih študijskih programov: Biopsihologija in Psihologija (UP FAMNIT), Komuniciranje in mediji (UP FHŠ).

 

V kolikor bi vas sodelovanje zanimalo, vas prosimo, da izpolnite vprašalnik na spodnji povezavi. Termin izvedbe bo izbran glede na razpoložljivost večine potencialnih udeležencev, zato boste o nadaljnjih informacijah obveščeni v roku dveh tednov po elektronski pošti.

 

Povezava do vprašalnika: https://1ka.arnes.si/praktikumraziskava24

 

Če imate kakršnokoli vprašanje nam lahko pišete na elektronski naslov: bp.raziskava@famnit.upr.si

 

Tina Hajdinjak in Špela M. Nose

 

 

 

 

Na vrh


9th International Scientific Student Conference_SKEI 2024
Datum: 16.02.2024


Cordially invite you to participate in the 9th International Scientific Student Conference

SKEI 2024:

Sustainable Development and Artificial Intelligence

18. April 2024

9th International Scientific Student Conference SKEI 2024:

Sustainable Development and Artificial Intelligence

The International Scientific Student Conference facilitates the transfer of students' knowledge to present the results of their research work in the international environment. The conference is aimed at examining the current state of development of management and business sciences in terms of economy, marketing, management of business processes, human resources, quality, management in health care, environmental management as well as management and business sciences concerning informatics.

Conference Organiser: University of Novo mesto Faculty of Economics and Informatics, Novo mesto Slovenia

Conference Partners:

Sveučilište/Univerzitet »VITEZ« Travnik, Bosnia and Herzegovina

College of Applied Sciences „Lavoslav Ružička“ in Vukovar, Croatia

Modern Business School (MBS), Beograd, Serbia

BLC Banja Luka College, Banja Luka, Bosnia and Herzegovina

University of FINRA Tuzla, Tuzla, Bosnia and Herzegovina

Faculty of Economics, University of Niš, Serbia

• Institute of Economics and Finance, University of Szczecin, Szczecin, Poland

Themes of the conference:

1. Economics and Globalisation

2. Marketing

3. Entrepreneurship

4. Finance and Accounting

5. Business Informatics and Computer Science

6. Business Law

7. Human Resource Management

8. Management in Education

9. Management in Health Care

10. Management in Sport and Tourism

11. Information Technologies and Artificial Intelligence

12. Green Transition and Digital Future

13. Environment Management and Sustainable Development

Programme committee:

Malči Grivec, PhD, University of Novo mesto Faculty of Economics and Informatics, Slovenia, president

Zorana Agić, PhD, BLC Banja Luka College, Bosnia and Herzegovina

Anna Bera, PhD, University of Szczecin, Institute of Economics and Finance, Poland

Milica Djordjević, PhD, Faculty of Economics, University of Niš, Serbia

Miloš Dragosavac, PhD, Modern business school (MBS), Serbia

Svetlana Dušanić - Gačić, PhD, associate professor, BLC Banja Luka College, Bosnia and Herzegovina

Karmen Erjavec, PhD, University of Novo mesto Faculty of Economics and Informatics, Slovenia

Beata Zofia Filipiak, PhD, University of Szczecin, Institute of Economics and Finance, Poland

Tanja Gavrić, PhD. University Vitez, Bosnia and Herzegovina

Edin Glogić, PhD, Faculty of Economics, University of FINRA Tuzla, Bosnia and Herzegovina;

Sanja Gongeta, PhD, University of Applied Sciences “Lavoslav Ružička” in Vukovar, Croatia

Jamila Jaganjac, PhD, University Vitez, Bosnia and Herzegovina

Zoran Jasak, PhD, Faculty of Technical Sciences, University of FINRA Tuzla, Bosnia and Herzegovina;

Mirjana Jemović, PhD, Faculty of Economics, University of Niš, Serbia

Ismet Kalić, PhD, Faculty of Economics, University of FINRA Tuzla, Bosnia and Herzegovina;

Jelena Ljubas Ćurak, PhD, University Vitez, Bosnia and Herzegovina

Čedomir Ljubojević, PhD, Modern business school (MBS), Serbia

Gordana Ljubojević, PhD, Modern business school (MBS), Serbia

Agnieszka Majewska, PhD, University of Szczecin, Institute of Economics and Finance, Poland

Stevanče Nikoloski, PhD, University of Novo mesto Faculty of Economics and Informatics, Slovenia

Nenad Novaković, PhD, BLC Banja Luka College, Bosnia and Herzegovina

Herzegovina

Bojana Novićević Čečević, PhD, Faculty of Economics, University of Niš, Serbia

Marija Petrović Randjelović, PhD, Faculty of Economics, University of Niš, Serbia

Jasmina Starc, PhD, University of Novo mesto Faculty of Economics and Informatics, Slovenia

Slobodan Stojanović, PhD, University of Applied Sciences “Lavoslav Ružička” in Vukovar, Croatia

Željko Sudarić, PhD, University of Applied Sciences “Lavoslav Ružička” in Vukovar, Croatia

Organisational committee: Malči Grivec, PhD; Jasmina Starc, PhD; Karmen Erjavec, PhD; Tanja Radovan, Brigita Jugovič, Maša Bučar, Bojan Nose and Nina Možina.

Place: University of Novo mesto Faculty of Economics and Informatics, Na Loko 2, 8000 Novo mesto

Conference languages: all languages of the former Yugoslav Republic, German, English

The accepted abstracts of papers will be published in the Book of abstracts of the International Scientific Students Conference. After the conference, the papers will be published in the Conference Proceedings of the International Scientific in electronic form. There may not be more than two (2) authors per one paper – student and mentor. Each student can submit only one (1) paper.

Important dates:

20 February 2024 – submission of abstracts

29 February 2024 – notification of abstract acceptance

25 March 2024 – submission of papers with the appropriate content and form to the organisational committee

5 April 2024 – notification on the review process

10 April 2024 – submission of final full papers

11 April 2024 – publication of the detailed conference programme on the website of the faculty and sending the programme in electronic format to all the participants’ email addresses

18. April 2024 – conference

Information:

You can find all information about the conference at the University of Novo mesto Faculty of Economics and Informatics, Na Loko 2, 8000 Novo mesto and at the following email address: konferenca@uni-nm.si.

REGISTRATION FEE:

Participation in the conference is free of charge. The participants of the conference will cover their travel expenses and accommodation.

Conference registration and abstract submission needs to be performed online:

https://fei.uni-nm.si/skei_2024/.

Please send appropriately prepared papers in terms of content and form to the following address: konferenca@uni-nm.si.

The conference participants without the paper and presentation should register online by sending an email to: konferenca@uni-nm.si.

ACCOMODATION:

Hotel Pri Belokranjcu: www.pribelokranjcu-vp.si; hotel@pribelokranjcu.si

Hotel Center: https://www.hotel-center.si/; info@hotel-center.si

Hotel Dolenjc: https://www.hotel-dolenjc.si/; booking@hotel-dolenjc.si

Dijaški in študentski dom Novo mesto: https://www.dijaskidom.org/

Apartmaji Ravbar: www.ravbar.net; apartmaji.ravbar@siol.net

Na vrh


Obvestilo o odprtju centralne enote UP UK 24/7
Datum: 01.02.2024


Spoštovani.

 

Obveščamo Vas, da je centralna enota UP Univerzitetne knjižnice na Trubarjevi 1 v Kopru odprta 24 ur na dan, vse dni v tednu.

Možna je uporaba čitalnic in računalnikov, za izposojo in vračilo gradiva pa je na voljo knjigomat v Dvorani 1.

 

Vstop v prostore in izstop iz prostorov UP UK je možen le s kartico uporabnika oz. z aplikacijo STUDO (študenti).

 

Več informacij na povezavi: https://www.upr.si/si/o-univerzi/univerzitetna-knjiznica/novosti/citalnice-sedaj-na-voljo-247

 

Lep pozdrav!

 

-----------------------------------------------

 

 

Dear users.

 

We would like to inform you that the central unit of the UP University Library at Trubarjeva 1 in Koper is open 24 hours a day, all days of the week.

You can use the study rooms and computers, and there is a book machine in Hall 1 for borrowing and returning books.

 

Entry to and exit from the UP UK premises is possible only with the user card or the STUDO application (students).

 

More information at: https://www.upr.si/en/about-university/university-library/469-news/citalnice-sedaj-na-voljo-247

 

Best regards!

 

 

 

 

Tina Lekan Kraševec

UP Univerzitetna knjižnica

UP University Library

 

UP Pedagoška fakulteta
UP Facoltà di studi educativi
UP Faculty of Education

 

Trubarjeva 1, 6000 Koper

pef.upr.si

 

+386 5 611 75 01 

tina.lekan@pef.upr.si

 

 

Preden to sporočilo natisnete, pomislite na okolje.

Please consider the environment before printing this mail.

Na vrh


Odpoved predavanja (predmet Zgodovina knjige, Oddelek za zgodovino)
Datum: 21.12.2023


Spoštovani,

 

Danes 21.12. 2023 odpadejo predavanja pri predmetu Zgodovina knjige (Oddelek za zgodovino).

 

Predavanja bodo nadomeščena do konca semestra Na vrh


Obvestilo o podaljšanem delovnem času knjižnice
Datum: 10.11.2023


Obveščamo vas, da bo od ponedeljka, 13. novembra 2023, do nadaljnjega v veljavi podaljšan delovni čas Centralne enote UP Univerzitetne knjižnice (Trubarjeva ulica 1, Koper).

Od ponedeljka do četrtka bo knjižnica odprta od 8.00 do 20.00. Ob petkih pa bo knjižnica do nadaljnjega odprta med 8.00 in 18.00.

 

Delovni čas dislocirane enote knjižnice UP FTŠ - Turistica ostaja nespremenjen.

 

Vabljeni!

 

 

*********************************

 

Notice of extended opening hours of the University Library

 

From Monday, 13 November 2023, the opening hours of the Central unit UP University Library (Trubarjeva ulica 1, Koper) will be extended until further notice.

From Monday to Thursday, the library will be open from 8.00 to 20.00. On Fridays, the library will be open between 8.00 and 18.00.

 

Opening hours of dislocated unit library UP FTŠ – Turistica remain unchanged.

 

Welcome!

Na vrh


Testni dostop do zbirke e-knjig Taylor and Francis
Datum: 30.03.2023



 

Na Univerzi na Primorskem imamo do 22. 4. 2023 testni dostop do zbirke e-knjig Taylor & Francis eBooks (Routledge, Psychology Press, Focal Press, CRC Press).

Testni dostop je omejen na funkcijo »Read Online«Dostop je mogoč le z lokacij univerze, tudi za študente UP.

Na vrh


URNIK KNJIŽNICE
Datum: 22.02.2023


Urnik Knjižnice FHŠ 

ponedeljek: 10.00 - 12.00 ter 12.30 - 17.00 

torek, sreda, četrtek: 10.00 - 12.00 ter 12.30 - 15.00 

petek: 8.00 - 13.00 

Na vrh


Univerzitetni e-naslovi študentov UP
Datum: 29.09.2020


Obveščamo vas, da bo vsem študentom Univerze na Primorskem v ŠIS-u dodeljen univerzitetni študentski e-naslov.

Vsi študenti bodo imeli naslov vpisna@student.upr.si (vpisna=vpisna številka). Študenti pa so ga dolžni uporabljati za vso komunikacijo s fakulteto (z Referatom za študente, asistenti in profesorji ter ostalimi zaposleni fakulteti).

Dolžnost študentov je, da redno preverjajo univerzitetni študentski naslov, saj bodo na ta naslov prejemali vsa sporočila, ki so vezana na študij in obštudijske dejavnosti.

Pod vsakim elektronskim sporočilom so se študenti dolžni podpisati z imenom in priimkom.

V primeru, da študent izgubi status, ne more več dostopati do študentskega e-naslova in se za komunikacijo uporablja prvotni e-naslov, ki ga je študent navedel ob vpisu.

Elektronsko pošto študentom nudimo z brezplačno uporabo paketa Office 365, ki vključuje aplikacijo Outlook za upravljanje elektronske pošte.


Vse informacije o informacijskih storitvah za študente lahko najdete na spodnji povezavi :

https://www.fhs.upr.si/sl/studij/informacije-za-studente


Uporabniško ime in geslo

Vsi študenti ob vpisu na fakulteto dobite uporabniško ime, ki je enako vaši vpisni številki ter geslo, ki velja za vse spodaj naštete storitve.

Poleg običajnega uporabniškega imena, ki se uporablja za vse storitve, ki jih nudi fakulteta oz. univerza, dobite tudi uporabniško ime z dodano domeno @student.upr.si (če bi bilo vaše uporabniško ime 1234567 je torej vaše uporabniško ime za eduroam 1234567@student.upr.si), s katero lahko dostopate do storitev v federaciji AAI, do brezžičnega omrežja eduroam in do Office 365.


Lep pozdrav,
Referat UP FHŠ Na vrh


UP UK ima dostop do zbirke Taylor and Francis SSH
Datum: 24.01.2020


Taylor & Francis SSH Library
Univerza na Primorskem ima v letu 2020 dostop do zbirke Taylor & Francis SSH Library, ki jo je v skladu z letnim planom nabavila Univerzitetna knjižnica.

Taylor & Francis Social Science & Humanities Library vključuje dostop do 1471 revij. Iskanje člankov se izvede na osnovni strani
https://www.tandfonline.com/, nato se lahko pri seznamu rezultatov v levem meniju izbere možnost »Access Type: Only show content I have full access to«.
Seznam vseh naslovov revij v zbirki >>

Vse naročene zbirke na UP >>

Na vrh


Nov Pravilnik za pridobitev statusa študenta s posebnimi potrebami
Datum: 04.12.2019


Obveščamo vas, da je na spletni strani UP dostopen nov Pravilnik za pridobitev statusa študenta s posebnimi potrebami. Na vrh


Dostop do dveh brezplačnih zbirk s področja prava in zgodovine
Datum: 11.10.2019


Slavery in America and the World: History, Culture & Law je zbirka, ki vsebuje ključne pravne dokumente o suženjstvu v Združenih državah Amerike in v angleško govorečem svetu.

Gun Regulation and Legislation in America je zbirka, ki pokriva področje regulacije oziroma omejevanja dostopa do strelnega orožja v Združenih državah Amerike.

 

Informacije o zbirkah (v slovenščini) najdete na povezavah:

https://mreznik.nuk.uni-lj.si/vir/slavery-in-america-and-the-world-history-culture-law-heinonline

https://mreznik.nuk.uni-lj.si/vir/gun-regulation-and-legislation-in-america-heinonline

Na vrh


S 1.10.2019 se začnejo uporabljati določbe 17., 19. in 20. člena Pravilnika o preverjanju in ocenjevanju znanja na Univerzi na Primorskem
Datum: 03.10.2019


S 1. 10. 2019 se začnejo uporabljati določbe Pravilnika o preverjanju in ocenjevanju znanja na Univerzi na Primorskem št. 002-26/18 z dne 17. 12. 2018 in Pravilnika o spremembi in dopolnitvi Pravilnika o preverjanju in ocenjevanju znanja na Univerzi na Primorskem št.: 002-3/19 z dne 28. 3. 2019), in sicer:

 

17. člen

(5) Študent lahko izpit pri istem predmetu opravlja največ šestkrat.

(6) Po neuspešnem tretjem opravljanju izpita pri istem predmetu je obvezna izvedba konzultacij izvajalca predmeta s študentom oziroma izvedba drugega ukrepa, ki ga s svojim internim aktom določi posamezna članica.

 

19. člen

(odjava od izpita)

(2) Če se študent ne odjavi od izpita in k njemu ne pristopi, to ne vpliva na število šestih možnih opravljanj izpita pri istem predmetu.

 

20. člen (komisijski izpit)

(1) Četrto opravljanje izpita pri istem predmetu je komisijsko, če tako zahteva študent ali izvajalec predmeta. Peto in šesto opravljanje izpita pri istem predmetu je komisijsko (pred izpitno komisijo).

 

 



Na vrh


TEHNIČNI PREGLEDI ZAKLJUČNIH DEL (zaključne dela, magistrske naloge,doktorske disertacije)
Datum: 12.10.2018


  

Študente obveščamo, da pred končno vezavo zaključnega dela (magistrskega dela ter doktorske disertacije) pošljejo besedilo po e-pošti (tehnicni.pregled@fhs.upr.si) v tehnični pregled , s čimer se izognejo morebitnim zapletom v primeru popravkov dela in stroškom s ponovno vezavo.



Na vrh


Seznam odprto dostopnih e-knjig pri JSTOR
Datum: 29.03.2018


Spoštovani,

pošiljamo informacijo o odprto dostopnih e-knjigah JSTOR.

https://about.jstor.org/whats-in-jstor/books/open-access-books-jstor

Na vrh


EDUROAM
Datum: 03.01.2014


  

Obveščamo vas, da so na Univerzi uredili dostop do brezžičnega omrežja EDUROAM.

Študentje, ki imate dostop že od prejšnjih let, se v sistem prijavlite kakor do sedaj z ime.priimek@student.upr.si in geslom iz VIS-a študentje, ki ste dostop prejeli letos pa  z vpisna števila@student.upr.si in geslom iz VIS-a.

Dodatna pojasnila so objavljana na spletni strani fakultete, za vsa tehnična vprašanja pa se obrnite na podporo Eduroam.

 

http://www.fhs.upr.si/sl/studenti/faq/informacijska-podpora/Eduroam

 

http://www.fhs.upr.si/sl/studenti/faq/informacijska-podpora

Na vrh


Oddaljen dostop za študente in dostop do ebrary
Datum: 21.12.2012


Zdaj je urejen tudi oddaljen dostop za študente in dostop do ebrary - tako za zaposlene, kot za študente.

O ebrary:

Elektronske knjige tudi v visokošolskem okolju postajajo vedno bolj pomemben informacijski vir in uporaba le-teh narašča iz leta v leto. V času 20. 11. – 20. 12. 2012 je bil na UP urejen testni dostop do zbirke e-knjig ebrary, ki obsega približno 80.000 naslovov knjig.

Zato je vključitev UP v ebrary enkratna priložnost, ker smo za ugodno ceno pridobili številne aktualne knjige tako za študente, raziskovalce kot pedagoške sodelavce.

Z ebrary sodeluje že več kot 500 založnikov s celega sveta, od tega več kot 120 univerzitetnih založb. Med drugimi so v ebrary tudi založbe kot so Elsevier Science, Harvard University Press, Karger Publishers, MIT Press, Wiley, Taylor & Frances, Oxford University Press, Cambridge University Press in druge.

Do e-knjig ebrary je možen tudi oddaljen dostop, dostop od doma. Uporabljamo jih lahko na osebnih računalnikih, prenosnikih kot tudi na e-bralnikih, tablicah in pametnih telefonih (npr. iPad, iPhone idr.). Uporabniki lahko e-knjige pregledujemo v spletnem okolju v uporabniškem vmesniku ebrary, lahko pa jih tudi prenesemo na svojo napravo. Brez časovne omejitve lahko uporabnik na svoje naprave prenese posamezna poglavja, celotne knjige pa si lahko izposodi, to je prenese za omejen čas (do 10 e-knjig za obdobje 14 dni). Na tak način lahko e-knjige uporablja brez dostopa do omrežja internet.  

 

Univerza na Primorskem je ena od štirih univerz v Sloveniji, ki sodeluje v konzorciju CTK in konzorciju NUK. Tako imamo znotraj obeh konzorcijev dostop do številnih revij oz. do polnih besedil člankov.

Znotraj konzorcija CTK dostopamo do podatkovni baz (polnih besedil člankov):
- JSTOR (1678 naslovov revij),
- SpringerLink (1924 naslovov revij),
- ScienceDirect (422 naslovov revij),
- Willey Online (1340 naslovov revij).

Znotraj konzorcija NUK dostopamo do podatkovni baz (polnih besedil člankov):
- EBSCOHost (17597 naslovov revij),
- Emerald (157 naslovov revij),
- SAGE (502 naslova revij).

Do zdaj je bil dostop do navedenih podatkovnih baz oz. polnih besedil člankov možen le iz prostorov Univerze na Primorskem, zdaj je možen tudi oddaljen dostop .


Elektronske knjige tudi v visokošolskem okolju postajajo vedno bolj pomemben informacijski vir in uporaba le-teh narašča iz leta v leto. Zato je poleg dostopa do številnih revij in člankov urejen tudi dostop do elektronskih knjig iz zbirke ebrary (http://site.ebrary.com/lib/uprsi).

Do e-knjig ebrary je možen tudi oddaljen dostop, dostop od doma. Uporabljamo jih lahko na osebnih računalnikih, prenosnikih kot tudi na e-bralnikih, tablicah in pametnih telefonih (npr. iPad, iPhone idr.). Uporabniki lahko e-knjige pregledujemo v spletnem okolju v uporabniškem vmesniku ebrary, lahko pa jih tudi prenesemo na svojo napravo. Brez časovne omejitve lahko uporabnik na svoje naprave prenese posamezna poglavja, celotne knjige pa si lahko izposodi, to je prenese za omejen čas (do 10 e-knjig za obdobje 14 dni). Na tak način lahko e-knjige uporablja brez dostopa do omrežja internet.  


Prosimo, da pri uporabi polnih besedil člankov in knjig preko oddaljenega dostopa upoštevate pogoje uporabe, ki so enaki pogojem dostopa znotraj prostorov Univerze na Primorskem.

Za ureditev dostopa in tehnična navodila obiščite stran:
https://remote.upr.si.

Uporabniško ime in geslo, ki ga uporabite za oddaljeni dostop sta enaka, kot ga že imate za eduroam na Univerzi na Primorskem, le brez domene (brez 
@student.upr.si  ).
Več o uporabiških imenih za Eduroam http://www.fhs.upr.si/sl/studenti/faq/informacijska-podpora/Eduroam
Če imate težave s prijavo ali povezovanjem pišite na:
podpora@famnit.upr.si.

 

 

Na vrh


Generiral programski paket VIS