Fakulteta za humanistične študije Koper
Obvestila - DODIPLOMSKI ŠTUDIJ - REDNI
Zbrano dne 03.03.2021 ob 14:55
Število vseh obvestil: 36
1. obvestilo: 03.03.2021 - Vabilo za sodelovanje v raziskavi
Vabilo za sodelovanje v raziskavi
Datum: 03.03.2021
Družabna omrežja📱so postala pomemben del našega vsakdana.
Si vedel/a, da jih (po podatkih iz januarja 2021) aktivno uporablja 4.20
milijard svetovnega prebivalstva? To je več kot polovica; 👉 uporabniki
družabnih omrežij stari od 16 do 64 let v povprečju preživijo na njih
vsakodnevno 2 uri in 25 minut? To je skoraj 17 ur v enem tednu
in približno
884 ur v enem letu! Si tudi pri sebi že kdaj opazil/a, da si jim namenil/a več
časa 🕐, kot bi si želel/a ali si sprva nameraval/a? Če te zanima še več
statističnih podatkov 🤓 in si želiš spoznati tehnike, s katerimi lahko na
družabnih omrežjih preživiš manj časa, te vabim, da sodeluješ v raziskavi v
okviru mojega magistrskega dela. V njej si dobrodošel/a tudi, če jih uporabljaš
v manjši meri!
Povezava do prijavnice in več informacij o sami raziskavi: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeClf_LQMGSkyU6HSs7cJ_KspqOepL-ZqTo3YDJG4tydXOqCg/viewform
Na vrh
Obveščamo vas, da bo doc. dr. Nikoali Jeffs do nadaljnjega odsoten, zato odpadejo vsa njegova predavanja in vaje.
Na vrh
ZNANJE IN ZABAVA – ERASMUS IZMENJAVA
ERASMUS DAN
četrtek, 4. 3. 2021, od 9.00 do 16.00
Priklopi se preko ERSAMUS KLEPETALNICE :
https://www.fhs.upr.si/sl/mednarodno-sodelovanje/erasmus-za-studente
Predstavitev NOVEGA Erasmus+ razpisa
Ob 12.00 nam bo svojo izkušnjo predstavil študent Matej Zupanc, ki je preteklo študijsko leto kot Erasmus študent preživel v Turčiji
Na vrhDear Sir or Madam,
We are writing regarding the annual International Finno-Ugric Students' Conference (IFUSCO).
IFUSCO is an annual international conference organised by students for students. The conference brings together all those that are interested in the Finno-Ugric (and Uralic) studies.
In 2021, the conference will take place ONLINE – May 11–13, 2021.
We would like to invite students interested in Finno-Ugric studies to take part in this year's conference. Registration for IFUSCO 2021 is already open.
The field of research is not limited only to linguistics, therefore, if possible, we ask you to forward this letter to other interested parties.
To learn more about the conference we invite you to get acquainted with the FAQ section of our webpage http://ifuscotiga.lu.lv/.
See you Online!
Sincerely,
The XXXVI IFUSCO Organising Team
Команда организаторов XXXVI IFUSCO
Spoštovani,
Obveščamo vas, da je Senat UP FHŠ na podlagi Poročila o izidu volitev dekana, ki ga je pripravila Volilna komisija, sprejel ugotovitveni sklep o rezultatih volitev.
Rektorici univerze predlaga v imenovanje prof. dr. Ireno Lazar za dekanjo UP FHŠ za naslednje mandatno obdobje.
Dekanji iskreno čestitamo in ji želimo uspešno vodenje fakultete še naprej!
Na vrhIzziv je, da nam pokažete eno ali več dejanj,
ki so energetsko učinkovita navada pri vas
doma.
Lahko posnamete kratek video, ujamete
boomerang, naredite fotografijo ali kolaž, narišete
risbo ali strip. V
vašem izdelku je lahko družinsko opozorilo na hladilniku, lahko video z vašo
interpretacijo, zakaj moramo biti energetsko učinkoviti, lahko je ilustracija
nove trajnostne
navade. Vse je dobrodošlo.
Kreativne izdelke lahko pošljete do 15.
marca na elektronski naslov natecaj@samo1planet.si.
Pravila in pogoje sodelovanja natečaja najdete na povezavi.
Več o izzivu si lahko preberete tukaj.
Na vrhSporočamo vam, da je objavljen Razpis za volitve v študentski svet UP FHŠ v študijskem letu 2020/2021.
ROK ZA ODDAJO KANDIDATURE: do vključno 5. marca 2021.
ZAHTEVANA VSEBINA KANDIDATURE:
Popolna vloga za kandidaturo mora vsebovati:
ime in priimek, naslov prebivališča, elektronski naslov in telefonska številka kandidata,
soglasje za uporabo navedenih podatkov za namen obveščanja glede volitev in delovanja ŠS UP FHŠ v primeru izvolitve,
potrdilo o vpisu na UP FHŠ v študijskem letu 2020/21,
izjavo, da kandidat ne spada v izjeme, ki nimajo pasivne volilne pravice iz 29. člena Pravilnika,
datum in lastnoročni podpis kandidata.
NAČIN ODDAJE KANDIDATURE:
PO POŠTI: poslana po priporočeni pošti na naslov Fakulteta za humanistične študije, Volilna komisija ŠS UP FHŠ, Titov trg 5, 6000 Koper. Poleg naslova mora biti na vidnem mestu kuverte napisano tudi »Volitve v ŠS UP FHŠ – NE ODPIRAJ!«
ELEKTRONSKO: Izpolnjeno in lastnoročno podpisano ter skenirano kandidaturo z vsemi prilogami lahko študent odda tudi preko elektronske pošte iz svojega uradnega univerzitetnega elektronskega naslova na vk.ss.up.fhs@upr.si z zadevo »Volitve v ŠS UP FHŠ – NE ODPIRAJ!«.
DATUM VOLITEV: sreda, 31. marec 2021, od 9.00 do 17.00.
Več informacij, celotno besedilo razpisa in obrazec za kandidaturo so objavljeni na spletni strani UP FHŠ: https://www.fhs.upr.si/sl/novice/objavljen-razpis-volitev-v-studentski-svet-up-fhs-20202021
Epidemija COVID-19 pred nas postavlja posebne izzive in v naš vsakdanjik vnaša številne spremembe. Izrazito je posegla v naša življenja, spremenjene razmere v tem času pa lahko marsikomu predstavljajo velik izziv za duševno in telesno zdravje ter vplivajo na naše doživljanje in ravnanje. Na Nacionalnem inštitutu za javno zdravje v sodelovanju z drugimi organizacijami in institucijami izvajamo in razvijamo različne aktivnosti, s katerimi naslavljamo spremenjene razmere v času epidemije in njene morebitne posledice.
Da bi z aktivnostmi lahko kar najbolje odgovorili na trenutno stanje in potrebe, vas prosimo, da izpolnite anketni vprašalnik, ki je pred vami. Zanima nas, kakšno je vaše doživljanje epidemije COVID-19, z njo povezanih ukrepov, stresa, bremena, novih oblik študija in vašega zdravja. S sodelovanjem nam boste pomagali pridobiti vpogled v trenutno stanje, kar nam bo pomagalo pri pripravi prihodnjih ustreznih podlag in učinkovitih rešitev. Raziskava poteka v okviru projekta »Ukrepi na področju obvladovanja širitve COVID-19 s poudarkom na ranljivih skupinah prebivalstva« (naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada). Sodelovanje v raziskavi je prostovoljno.
Vljudno vas prosimo, da odgovorite na vsa vprašanja, saj bomo le tako lahko pridobili celosten vpogled v trenutno situacijo. Vsi podatki, zbrani s to raziskavo, bodo popolnoma zaupni, anonimni in skrbno varovani v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Uradni list RS, št. 67/07) in Splošno uredbo o varstvu podatkov (EU 2016/679). Informacije, pridobljene z raziskavo, se zbirajo izključno v znanstveno-raziskovalne namene, s ciljem razvoja podpornih storitev. Če imate v zvezi z raziskavo kakršnokoli vprašanje, nam lahko pišete na elektronski naslov tajnistvo-covid19@nijz.si.
Povezava do ankete: https://anketa.nijz.si/studenti2
Na vrhPonedeljek - četrtek: 10.00 – 12.00 ter 12.30 do 15.00
petek: 8.00 - 13.00
Samostojno fizično iskanje knjig po policah do preklica ni mogoče. Čitalnica je zaprta, uporaba računalnikov ni možna.
Prosimo vas, da pred obiskom knjižnice gradivo predhodno naročite po e-pošti (knjiznica@fhs.upr.si).
V sporočilu navedite: ime in priimek ter vašo vpisno številko, pri želenem gradivu pa avtorja, naslov, signaturo ter COBISS ID, Predhodno tudi preverite, če je gradivo prosto za izposojo.
Ko
bomo naročene knjige pripravili za vas, vas bomo obvestili po
e-pošti. Prevzem
bo možen v sredo, 3. 3. 2021, pred
fakulteto. Ta
dan bo možno tudi vračilo gradiva po predhodnem dogovoru.
V nujnih primerih je možen prevzem naročenega gradiva tudi izven uradnih ur, vendar po predhodnem dogovoru.
Kontakt s strokovnimi službami poteka primarno preko e-pošte in telefona. V kolikor je potreben fizični stik s službami, je možen po predhodnem dogovoru.
Za informacije smo dosegljivi na tel. št. 05/ 663 77 55 in e-naslovu knjiznica@fhs.upr.si.
Študentska izkaznica velja tudi kot članska izkaznica za knjižnico. V primeru, da študentske izkaznice še nimate (velja za študente prvih letnikov), si lahko izposodite gradivo ob predložitvi osebnega dokumenta s sliko.
Študenti si lahko izposojajo gradivo v vseh oddelkih Univerzitetne knjižnice (UP UK): Knjižnica FHŠ, Knjižnica FM in PEF, Knjižnica TeMeNa (FAMNIT), Knjižnica FVZ, Knjižnica FTŠ.
Na vrhPoletna šoli AAI - Academia Aestiva Internationalis
Poletna šola bo potekala od 20. do 27. junija 2021 v Ljubljani. Vendar pa bo, če bodo razmere povezane z pandemijo tako zahtevale, potekala na spletu.
Več informacij o poletni šoli Aequitas ( študentsko društvo za človekove pravice in demokratizacijo): https://www.academiaaestivainternationalis.com/
Na vrhRedna gibalna aktivnost je ključna za zdravje, dobro počutje in prispeva k boljšim učnim uspehom. Naredite nekaj zase in se pridružite vadbam, ki smo jih začasno preselili na splet. Za vse študente Univerze na Primorske so aktivnosti brezplačne. Izbirate lahko med vadbami:
- Joga & Pilates - Pod vodstvom strokovnega vaditelja boste skozi pravilno tehniko dihanja, koncentracijo in iskanja notranjega ravnovesja poskrbeli za svojo moč, vzdržljivost in gibljivost.
- Funkcionalna vadba – Z različnimi oblikami vadbe in z uporabo raznoraznih domačih pripomočkov boste pod vodstvom kineziologa spoznali raznolike pristope pri razvoju moči in vzdržljivosti.
Vadba poteka preko ZOOM-a od ponedeljka do četrtka med 18:00 in 19:00.
Povezave do vadb najdete na urniku na naši spletni strani: www.sportup.si/#urnik
Vljudno vabljeni!
Ekipa Šport UP
Na vrhSpoštovani,
Obveščamo vas, da od 1. 2. 2021 na Univerzi na Primorskem ponovno ni dovoljeno izvajati dejavnosti s prisotnostjo študentov.
Za aktivnosti na UP FHŠ veljajo ukrepi kot do sedaj.
Podrobne informacije so objavljene na spletni strani UP: https://www.upr.si/si/univerza/covid-19-in-up/trenutni-veljavni-ukrepi
Na vrhSpoštovani študenti, obveščamo vas, da smo ukinili avtomatsko pošiljanje sms sporočil ob vpisu pridobljene ocene v indeks. Od sedaj naprej boste lahko pridobljeno oceno pogledali v sistemu ŠIS pod izpiti-rezultati izpitov.
Na vrh
Spoštovani
s 25. januarjem se spreminjajo ukrepi Vlade RS za preprečevanje širjenja bolezni COVID-19 in s tem je omogočeno postopno vračanje študentov v prostore univerze.
V prostorih univerze bo dovoljeno izvajanje laboratorijskih vaj in individualno delo s študenti, le-te pa bodo referati fakultet sproti obveščali v zvezi z urniki in obveznstmi.
Rektorica univerze je sprejela nov sklep veljavnih ukrepov prav tako so na spletni strani UP objavljene informacije in nova navodila za izvajanje dela v prostorih univerze (https://www.upr.si/si/univerza/novice-in-obvestila/prvi-studenti-se-naslednji-teden-vracajo-na-univerzo-)
Kljub temu UP FHŠ ostaja zaklenjena do nadaljnjega, saj trenutno potekajo izpiti, ki ne spadajo med izjeme in še naprej potekajo izključno na daljavo.
Knjižnica UP FHŠ omogoča individualno izposojo (https://www.fhs.upr.si/sl/knjiznica).
Strokovne službe so dosegljive preko elektronske pošte, referat tudi po telefonu v času uradnih ur.
Na fakulteti je kot do sedaj poskrbljeno za dežurstvo v dekanatu (telefon, pošta), kjer tudi poskrbijo za odklepanje in zaklepanje vrat fakultete (klic na: 05 66 37 740).
Na vrhSpoštovane študentke in študenti Fakultete za humanistične študije,
v letošnjem študijskem letu bomo izdali novo številko časopisa Humanist. Vse, ki vas zanima ustvarjanje, pisanje ali kakršno koli delo pri časopisu, vabimo, da se pridružite naši ustvarjalni ekipi. Pišete nam lahko na elektronski naslov casopis.fhs@gmail.com.
Na vrhV okviru mednarodne pisarne UP FHŠ je začela delovati; ERASMUS KLEPETALNICA ZA ŠTUDENTE UP FHŠ.
Vsako sedo od 10.00 do 11.00 ure lahko študenti UP FHŠ pridobite informacije o Erasmus izmenjavah.
Na povezavi: https://upr-si.zoom.us/j/86771053868, Meeting ID: 867 7105 3868
Lep pozdrav,
Valentina Bertok
Mednarodna pisarna/Relazioni internazionali/ International Relations
Univerza na Primorskem / Universita` del Litorale / University of Primorska
Fakulteta za humanistične študije / Facoltà di studi umanistici / Faculty of Humanities
Titov trg 5, 6000 Koper
Tel.: +386 (05) 66 37 760
Fax: +386 (05) 66 37 742
Http: www.fhs.upr.si
posredujemo vam obvestilo o razpisu "Turških štipendij za leto 2021 [Türkiye Scholarships v izvirniku]", namenjenih tujim študentom, ki želijo pridobiti izobrazbo na dodiplomskem, magistrskem ter doktorskem nivoju na najboljših turških univerzah v študijskem letu 2021/22.
Rok prijave: 10. 1. 2021 - 20. 2. 2021
Več na: https://www.turkiyeburslari.gov.tr/
Spoštovani,
V Sekretariatu za koordinacijo priprav, logistične organizacije in izvedbe predsedovanja Republike Slovenije Svetu Evropske unije v drugi polovici leta 2021 načrtujejo študentsko delo za opravljanje nalog oficirjev za zvezo. Oficirji za zvezo predstavljajo vmesni člen med organizatorjem dogodka in tujo delegacijo ter nudijo raznovrstno logistično podporo, ki je potrebna za kakovostno izvedbo dogodka.
Prepričani smo, da gre za izjemno priložnost, zato posredujemo vabilo k sodelovanju, ki je objavljeno na povezavi:
Na vrhSPSS licence za študente UP
Spoštovani,
študenti UP lahko kupite paket SPSS Premium, ki ima vključene vse SPSS module. Cena ene licence je 22,00 € + DDV.
Postopek nabave, plačila in prevzema uredite z go. Mojco Smerdel (mojca.smerdel@valicon.net).
1. Na elektronski naslov mojca.smerdel@valicon.net pošljite scan veljavnega potrdila o vpisu na študij in vaš naslov prebivališča, ki ga potrebujejo za izdajo računa.
2. Račun vam bodo poslali na vaš elektronski naslov.
3. Ko bo račun plačan, boste na e-naslov prejeli vse potrebno za namestitev programa in kodo za aktivacijo programa.
4. Študentske licence so letnega tipa in veljajo eno leto od dneva nakupa.
IBM SPSS je zunanja storitev, ki jo nudi zunanji ponudnik in ni v upravljanju UP.
UP ni odgovorna in ne zagotavlja dostopnosti in kakovosti storitev. Osebje UP ne nudi podpore pri uporabi te storitve.
_____________________________
SPSS license for students of the University of Primorska
Students can purchase the SPSS Premium license, which has all SPSS modules. The price for one license is 22,00 Eur. VAT is not included.
For the purchase, please contact Ms. Mojca Smerdel (mojca.smerdel@valicon.net).
Purchase procedures:
IBM SPSS is an external service provided by an external provider and is not managed by UP.
UP is not responsible and does not guarantee the availability and quality of services. UP staff do not provide support in using this service.
Na vrhSpoštovani študenti!
Obveščamo vas, da smo 9. 12. 2020 aktivirali izpolnjevanje študentskih anket za študijsko leto 2020/2021. To pomeni, da boste morali vsakič, ko se boste prijavili na izpitni rok, izpolniti anketo o predmetu in izvajalcu. Samo enkrat pa boste morali izpolniti splošno anketo o storitvah fakultete.
Če bi pri izpolnjevanju ankete o izvajalcu naleteli na izvajalca, ki vam ni predaval, nam to prosimo sporočite na referat@fhs.upr.si.
V začetku naslednjega študijskega leta bo na podlagi vaših odgovorov pripravljeno poročilo, ki bo objavljeno na spletni strani fakultete. Vaše mnenje je za nas zelo pomembno, saj samo tako bomo lahko organizirali tako študijsko okolje, ki bo ustrezalo vsem.
Hvala za vaše sodelovanje in veliko uspehov pri študiju!
Referat UP FHŠ
Na vrhZadeva: Natečaj za najboljša diplomska in magistrska dela na temo predsedovanja Slovenije Svetu EU
V skladu s Komunikacijskim načrtom za obdobje priprav na predsedovanje Slovenije Svetu EU v drugi polovici leta 2021, Urad vlade za komuniciranje izvaja komunikacijske aktivnosti za ozaveščanje ciljnih skupin o predsedovanju Svetu EU ter širše o EU. Ena od ciljnih skupin so mladi – natančneje študentska populacija. S projektom predmetnega natečaja za študente želi Urad vlade za komuniciranje doseči večje zavedanje o pomembnosti predsedovanja Slovenije Svetu EU (v nadaljevanju: PSEU) pri mlajši populaciji ter predvsem spojiti znanstvenoraziskovalni in umetniški potencial te populacije z aktualnimi izzivi in priložnostmi PSEU.
Nagrajena bodo po tri dela s področja naravoslovja, družboslovja in umetnosti. Prva nagrada na vsakemu izmed področij bo dvodnevni obisk Bruslja in EU institucij ter predstavitev dela relevantni publiki, drugo in tretje uvrščeni na posameznih področjih pa bodo nagrajeni z dvodnevnim obiskom Bruslja in EU institucij.
Izbor najboljšega diplomskega ali magistrskega dela na posameznem področju (naravoslovje, družboslovje, umetnost) vodijo tri strokovne komisije. Strokovne komisije bodo na posameznem področju ocenjevale diplomska in magistrska dela na temo predsedovanja Slovenije Svetu EU ali vloge Slovenije znotraj Evropske unije.
Pri tem bodo upoštevani naslednji osnovni kriteriji:
• izvirnost teme – pristopa,
• uporabnost v smislu preučevanja vloge Slovenije in Slovencev pri uveljavljanju EU vrednot (enakopravnost, solidarnost ipd.) in politik (znanost in raziskave, trajnostni razvoj, krožno gospodarstvo, razvojna politika ipd.) ali preučevanja vloge Slovenije kot države, ki bo 30 let obstoja praznovala v času predsedovanja Svetu EU,
• strokovnost, zahtevnost, splošna kakovost,
• interdisciplinarnost dela.
Umetniška dela se bodo ocenjevala glede na:
• vsebino v smislu preučevanja vloge Slovenije in Slovencev pri uveljavljanju EU vrednot (enakopravnost, solidarnost ipd.) ali preučevanja vloge Slovenije kot države, ki bo 30 let obstoja praznovala v času predsedovanja Svetu EU,
• izraz,
• ustvarjalno izvirnost.
Urad bo dela sprejemal do vključno 15. julija 2021, rezultati natečaja pa bodo znani predvidoma do začetka oktobra 2021. Svečana razglasitev/podelitev nagrad bo predvidoma izvedena v oktobru 2021, nagrade pa bodo realizirane predvidoma do konca leta 2021.
Razpis bo danes objavljen na spletni strani: https://www.gov.si/zbirke/projekti-in-programi/predsedovanje-slovenije-svetu-eu-2021/.
S spoštovanjem,
Mag. Uroš Urbanija
direkto
Na vrhSpoštovani,
Podajamo dodatno razlago ravnanja ob primeru izvedbe predavanj na daljavo.
Ko predavatelj zaradi različnih odsotnosti ne more biti fizično prisoten na fakulteti, se izvede predavanje na daljavo.
Študente se o izvedbi predavanja na daljavo obvesti. Študent lahko v tem primeru prisostvuje na predavanju preko sistema zoom ALI fizično v predavalnici.
Predavatelj pravi čas objavi povezavo na sejo v e-učilnici.
Oddelek določi osebo, ki bo poskrbela za pripravo prenosa v predavalnici in povezavo na sejo preko zooma. Študenti v predavalnici bodo spremljali predavanje preko videokonference.
Predavatelj, kljub temu, da ni fizično prisoten, poskrbi za izpolnitev liste prisotnosti fizično prisotnih študentov v predavalnici ter posredovanje elektronske liste prisotnosti v referat.
Prav tako prosi prisotne študente, da ob zaključku predavanj obrišejo uporabljene površine z razkužilnim sredstvom ter pustijo vrata predavalnice odprta.
Na vrhObveščamo
vas, da bo vsem študentom Univerze na Primorskem v ŠIS-u dodeljen univerzitetni
študentski e-naslov.
Vsi
študenti bodo imeli naslov vpisna@student.upr.si (vpisna=vpisna
številka). Študenti pa so ga dolžni uporabljati za vso komunikacijo s fakulteto
(z Referatom za študente, asistenti in profesorji ter ostalimi zaposleni
fakulteti).
Dolžnost
študentov je, da redno preverjajo univerzitetni študentski naslov, saj bodo na
ta naslov prejemali vsa sporočila, ki so vezana na študij in obštudijske
dejavnosti.
Pod
vsakim elektronskim sporočilom so se študenti dolžni podpisati z imenom in
priimkom.
V
primeru, da študent izgubi status, ne more več dostopati do študentskega
e-naslova in se za komunikacijo uporablja prvotni e-naslov, ki ga je študent
navedel ob vpisu.
Elektronsko
pošto študentom nudimo z brezplačno uporabo paketa Office 365, ki vključuje
aplikacijo Outlook za upravljanje elektronske pošte.
Vse
informacije o informacijskih storitvah za študente lahko najdete na spodnji
povezavi :
https://www.fhs.upr.si/sl/studij/informacije-za-studente
Vsi študenti ob vpisu na fakulteto dobite uporabniško ime, ki je enako vaši vpisni številki ter geslo, ki velja za vse spodaj naštete storitve.
Poleg običajnega uporabniškega imena, ki se uporablja za vse storitve, ki jih nudi fakulteta oz. univerza, dobite tudi uporabniško ime z dodano domeno @student.upr.si (če bi bilo vaše uporabniško ime 1234567 je torej vaše uporabniško ime za eduroam 1234567@student.upr.si), s katero lahko dostopate do storitev v federaciji AAI, do brezžičnega omrežja eduroam in do Office 365.
Spoštovani,
glede na trenutno situacijo v zvezi z novim koronavirusom vam
sporočamo, da poteka prilagojen študijski proces na UP FHŠ do preklica.
V
skladu z Odlokom o začasni prepovedi zbiranja ljudi v zavodih s področja vzgoje
in izobraževanja ter univerzah in samostojnih visokošolskih zavodih (Ur. l. RS,
št. 25/2020) zaradi zajezitve in obvladovanja epidemije COVID-19, je začasno
prepovedano tudi zbiranje ljudi na univerzah in sicer od ponedeljka, 16. marca
2020, do prenehanja razlogov za prepoved.
Na Univerzi na Primorskem
in UP Fakulteti za humanistične študije smo sprejeli ustrezne ukrepe, da
zavarujemo zdravje študentov in zaposlenih in hkrati omogočimo, da bo študijski
proces potekal kar najbolj nemoteno.
V tem času:
- so prostori UP FHŠ zaklenjeni.
-
se pedagoški proces izvaja prilagojeno, in sicer na daljavo. Za prilagojeno
izvajanje predavanj in vaj se uporablja e-oblike poučevanja in učenja, zlasti
e-učilnico ter izvedbo predavanj in vaj prek spletnih orodij. Študenti naj
pozorno spremljajo e-učilnico in e-pošto, kjer izvajalci objavljajo natančna
navodila za vsak predmet.
- se ne izvaja kolokvijev
in izpitov ter govorilnih ur v prostorih fakultete. V kolikor je mogoče, se
lahko opravijo preko e-orodij.
- zagovori zaključnih del
so prestavljeni.
- raziskovalno delo in strokovno
delo potekata na daljavo, zaposleni delajo od doma.
-
so na kasnejši čas prestavljeni vsi dogodki, obštudijska dejavnost,
vseživljenjsko učenje in druge kontaktne aktivnosti.
-
so omejene vse službene poti v tujino.
Delovanje strokovnih služb:
Uradne referata in mednarodne pisarne so do preklica odpovedane. Za vse informacije smo dosegljivi po e-pošti dekanat@fhs.upr.si ali na telefonu 00386 (0)5 663 77 44.
Knjižnica UP FHŠ je zaprta, že izposojeno gradivo bo
ustrezno podaljšano.
Strokovne službe fakultete so za
informacije dostopne po e-pošti.
Na spletni strani Univerze na Primorskem je posebna podstran s
pomembnimi informacijami o trenutnih ukrepih in drugih uporabnih informacijah v
času izrednih razmer.
Tako študente kot zaposlene prosimo, da redno spremljate vsa
obvestila fakultete.
Svetujemo tudi, da dosledno upoštevate vsa priporočila,
ki jih izdajajo pristojne institucije o ravnanju ob pojavu korona virusa in
spremljate uradne informacije NIJZ.
Ostanite zdravi, ostanite doma!
Taylor
& Francis SSH Library
Univerza na Primorskem ima v
letu 2020 dostop do zbirke Taylor & Francis SSH Library, ki jo je v skladu z letnim planom nabavila Univerzitetna
knjižnica.
Taylor & Francis Social Science & Humanities Library
vključuje dostop do 1471 revij. Iskanje člankov se izvede na osnovni strani
https://www.tandfonline.com/, nato se lahko pri seznamu rezultatov v levem meniju izbere
možnost »Access Type: Only show content I have full access to«.
Seznam vseh naslovov revij v zbirki
>>
Obveščamo vas, da lahko študentsko izkaznico, v času uradnih ur, prevzamete v referatu.
•Slavery in America and the World: History, Culture & Law je zbirka, ki vsebuje ključne pravne dokumente o suženjstvu v Združenih državah Amerike in v angleško govorečem svetu.
•Gun Regulation and Legislation in America je zbirka, ki pokriva področje regulacije oziroma omejevanja dostopa do strelnega orožja v Združenih državah Amerike.
Informacije o zbirkah (v slovenščini) najdete na povezavah:
•https://mreznik.nuk.uni-lj.si/vir/slavery-in-america-and-the-world-history-culture-law-heinonline
•https://mreznik.nuk.uni-lj.si/vir/gun-regulation-and-legislation-in-america-heinonline
Na vrhS 1. 10. 2019 se začnejo uporabljati določbe Pravilnika o preverjanju in ocenjevanju znanja na Univerzi na Primorskem št. 002-26/18 z dne 17. 12. 2018 in Pravilnika o spremembi in dopolnitvi Pravilnika o preverjanju in ocenjevanju znanja na Univerzi na Primorskem št.: 002-3/19 z dne 28. 3. 2019), in sicer:
17. člen
(5) Študent lahko izpit pri istem predmetu opravlja največ šestkrat.
(6) Po neuspešnem tretjem opravljanju izpita pri istem predmetu je obvezna izvedba konzultacij izvajalca predmeta s študentom oziroma izvedba drugega ukrepa, ki ga s svojim internim aktom določi posamezna članica.
19. člen
(odjava od izpita)
(2) Če se študent ne odjavi od izpita in k njemu ne pristopi, to ne vpliva na število šestih možnih opravljanj izpita pri istem predmetu.
20. člen (komisijski izpit)
(1) Četrto opravljanje izpita pri istem predmetu je komisijsko, če tako zahteva študent ali izvajalec predmeta. Peto in šesto opravljanje izpita pri istem predmetu je komisijsko (pred izpitno komisijo).
SLO:
ANG:
https://www.upr.si/en/international/international-mobility/erasmus-student-exchange-201920
Študente obveščamo, da pred končno vezavo zaključnega dela (magistrskega dela ter doktorske disertacije) pošljejo besedilo po e-pošti (tehnicni.pregled@fhs.upr.si) v tehnični pregled , s čimer se izognejo morebitnim zapletom v primeru popravkov dela in stroškom s ponovno vezavo.
Spoštovani,
pošiljamo
informacijo o odprto dostopnih e-knjigah JSTOR.
https://about.jstor.org/whats-in-jstor/books/open-access-books-jstor
Obveščamo vas, da so na Univerzi uredili dostop do brezžičnega omrežja EDUROAM.
Študentje, ki imate dostop že od prejšnjih let, se v sistem prijavlite kakor do sedaj z ime.priimek@student.upr.si in geslom iz VIS-a študentje, ki ste dostop prejeli letos pa z vpisnaštevila@student.upr.si in geslom iz VIS-a.
Dodatna pojasnila so objavljana na spletni strani fakultete, za vsa tehnična vprašanja pa se obrnite na podporo Eduroam.
http://www.fhs.upr.si/sl/studenti/faq/informacijska-podpora/Eduroam
http://www.fhs.upr.si/sl/studenti/faq/informacijska-podpora
Na vrhZdaj je urejen tudi oddaljen dostop za študente in dostop do ebrary - tako za zaposlene, kot za študente.
O
ebrary:
Elektronske knjige tudi v visokošolskem okolju postajajo vedno bolj pomemben informacijski vir in uporaba le-teh narašča iz leta v leto. V času 20. 11. – 20. 12. 2012 je bil na UP urejen testni dostop do zbirke e-knjig ebrary, ki obsega približno 80.000 naslovov knjig.
Zato je vključitev UP v ebrary enkratna priložnost, ker smo za ugodno ceno pridobili številne aktualne knjige tako za študente, raziskovalce kot pedagoške sodelavce.
Z ebrary sodeluje že več kot 500 založnikov s celega sveta, od tega več kot 120 univerzitetnih založb. Med drugimi so v ebrary tudi založbe kot so Elsevier Science, Harvard University Press, Karger Publishers, MIT Press, Wiley, Taylor & Frances, Oxford University Press, Cambridge University Press in druge.
Do e-knjig ebrary je možen tudi oddaljen dostop, dostop od doma. Uporabljamo jih lahko na osebnih računalnikih, prenosnikih kot tudi na e-bralnikih, tablicah in pametnih telefonih (npr. iPad, iPhone idr.). Uporabniki lahko e-knjige pregledujemo v spletnem okolju v uporabniškem vmesniku ebrary, lahko pa jih tudi prenesemo na svojo napravo. Brez časovne omejitve lahko uporabnik na svoje naprave prenese posamezna poglavja, celotne knjige pa si lahko izposodi, to je prenese za omejen čas (do 10 e-knjig za obdobje 14 dni). Na tak način lahko e-knjige uporablja brez dostopa do omrežja internet.
Univerza na Primorskem je ena od štirih
univerz v Sloveniji, ki sodeluje v konzorciju CTK in konzorciju NUK. Tako
imamo znotraj obeh konzorcijev dostop do številnih revij oz. do polnih besedil člankov.
Znotraj konzorcija CTK dostopamo do podatkovni baz
(polnih besedil člankov):
- JSTOR (1678 naslovov
revij),
- SpringerLink (1924 naslovov revij),
- ScienceDirect (422 naslovov revij),
-
Willey Online (1340 naslovov revij).
Znotraj
konzorcija NUK dostopamo do podatkovni baz (polnih besedil člankov):
- EBSCOHost (17597 naslovov revij),
-
Emerald (157 naslovov revij),
- SAGE (502 naslova
revij).
Do zdaj je bil dostop
do navedenih podatkovnih baz oz. polnih besedil člankov možen le iz prostorov
Univerze na Primorskem, zdaj je možen tudi oddaljen dostop .
Elektronske
knjige tudi v visokošolskem okolju postajajo vedno bolj pomemben
informacijski vir in uporaba le-teh narašča iz leta v leto. Zato je poleg
dostopa do številnih revij in člankov urejen tudi dostop do elektronskih knjig
iz zbirke ebrary (http://site.ebrary.com/lib/uprsi).
Do e-knjig ebrary je možen tudi oddaljen dostop, dostop od doma. Uporabljamo jih lahko na osebnih računalnikih, prenosnikih kot tudi na e-bralnikih, tablicah in pametnih telefonih (npr. iPad, iPhone idr.). Uporabniki lahko e-knjige pregledujemo v spletnem okolju v uporabniškem vmesniku ebrary, lahko pa jih tudi prenesemo na svojo napravo. Brez časovne omejitve lahko uporabnik na svoje naprave prenese posamezna poglavja, celotne knjige pa si lahko izposodi, to je prenese za omejen čas (do 10 e-knjig za obdobje 14 dni). Na tak način lahko e-knjige uporablja brez dostopa do omrežja internet.
Prosimo, da pri
uporabi polnih besedil člankov in knjig preko oddaljenega dostopa upoštevate
pogoje uporabe, ki so enaki pogojem dostopa znotraj prostorov Univerze na
Primorskem.
Za ureditev
dostopa in tehnična navodila obiščite stran: https://remote.upr.si.
Uporabniško ime in geslo, ki ga uporabite za oddaljeni
dostop sta enaka, kot ga že imate za eduroam na Univerzi na Primorskem, le brez
domene (brez @student.upr.si ).
Več o uporabiških imenih
za Eduroam http://www.fhs.upr.si/sl/studenti/faq/informacijska-podpora/Eduroam
Če imate težave s prijavo ali povezovanjem pišite na:
podpora@famnit.upr.si.
Na vrh
Generiral programski paket VIS