Univerza na primorskem
Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije

Glagoljaška 6, SI-6000 Koper
Tel.: (+386 5) 611 75 75
Fax: (+386 5) 611 75 71

referat@famnit.upr.si



Arhiv - Obvestila MATEMATIKA S FINANČNIM INŽENIRINGOM, 2. stopnja

Zbrano dne 17.02.2025 ob 15:14


Število vseh obvestil: 14

1. obvestilo: 16.01.2025 - Izpolnjevanje anket / filling out surveys

2. obvestilo: 16.01.2025 - Študentska anketa 2024-25 / Student Survey 2024-25

3. obvestilo: 13.01.2025 - Zimsko izpitno obdobje: prijava in odjava od izpita – opomnik / Exam terms for the Winter examination period - reminder

4. obvestilo: 07.01.2025 - Obvezne konzultacije po neuspešnem tretjem opravljanju izpita / Obligatory consultations after unsuccessful third attendance of an exam for the same c

5. obvestilo: 30.12.2024 - Sprememba uradnih ur Referata za študente, 3. 1. 2025

6. obvestilo: 23.12.2024 - Sprememba uradnih ur Referata za študente, 30. 12. in 31. 12. 2024

7. obvestilo: 18.12.2024 - Sprememba – vidnost obvestil (ŠIS)

8. obvestilo: 11.11.2024 - Vstop Galeb

9. obvestilo: 15.10.2024 - Sprememba uradnih ur Referata za študente, 16. 10. 2024 / Student Services: change of the working hours, 16. 10. 2024

10. obvestilo: 14.10.2024 - Izgubljeni/najdeni predmeti / Lost/found items

11. obvestilo: 10.10.2024 - T4EU – Predstavitev doktorskega študija na Vytautas Magnus University v Litvi

12. obvestilo: 10.10.2024 - OPOMNIK: Rok za oddajo prošenj za predmet v ŠISu / REMINDER: Deadline of the course requests in SIS

13. obvestilo: 08.10.2024 - UP se pridružuje Erasmus Days z razstavo in Erasmus+ World Café / UP participates in the Erasmus Days with an exhibition and an Erasmus+ World Café

14. obvestilo: 08.10.2024 - Nov režim vhoda/izhoda - dvorišče med objekti Rektorata UP in objekta UP FHŠ / New entrance/exit regime - courtyard between the buildings of the UP Re



Izpolnjevanje anket / filling out surveys
Datum: 16.01.2025

Spoštovani,

 

prosimo, da ankete izponjujete na računalniku, ne pa preko mobilne aplikacije, saj so se pojavile tehnične težave, ki onemogočajo uspešno izpolnitev anket na mobilnih napravah.v nasprotnem primeru vam bo onemogočena prijava na izpit.

 

Referat za študente UP FAMNIT

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Dear students,

 

Please fill out the surveys on a computer, not via the mobile app, as technical issues have arisen that prevent succesful completion of the surveys on mobile devices. Otherwise, you will be unable to register fort he exam.

 

Student srevices UP FAMNIT

Na vrh


Študentska anketa 2024-25 / Student Survey 2024-25
Datum: 16.01.2025

Spoštovani,


želimo vas spomniti, da se anketiranje študentov v študijskem letu 2024/25 izvaja prek Študentskega informacijskega sistema (ŠIS) v času od 1. 10. 2024 do 30. 9. 2025. Izpolnjevanje ankete je obvezno. Del ankete se izpolni pred prijavo na izpit, del ankete pa po vnosu končne ocene. Anketa je anonimna. Prosimo vas, da anketne vprašalnike izpolnite čim bolj iskreno in odgovorno.

Zahvaljujemo se vam za sodelovanje.

Referat za študente UP FAMNIT
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dear students,

we would like to remind you about the student surveys for the Academic year 2024/25 which are available for you to complete through the Student Information System (column Student Survey) between 1st October 2024 and 30th September 2025.Completing the survey is obligatory. Part of the survey is completed before the registration for an exam, and part of the survey is completed after entering the final grade. Survey is anonymous.We kindly ask you to fulfill the surveys honestly and responsibly.

Thank you for your cooperation.

Na vrh


Zimsko izpitno obdobje: prijava in odjava od izpita – opomnik / Exam terms for the Winter examination period - reminder
Datum: 13.01.2025

Pozdravljeni,

 

študente spomnimo na pomembnejše informacije vezane na prijavo in odjavo od izpitov v prihajajočem zimskem izpitnem obdobju:

Dan pred izpitom v ŠIS-u preverite morebitne spremembe ure in predavalnice izpitnega roka, zaradi morebitnih sprememb pri izvedbi. Študente o navedenih spremembah ne bomo posebej obveščali.

 

Prijava na izpitni rok preko ŠISa je potrebna tudi v primeru, če ste končno oceno pri predmetu dosegli z vmesnimi preverjanji (npr. kolokviji) ali gre samo za vpis opravljene študijske obveznosti ali opravljenega seminarja na magistrskem ali doktorskem študiju.

 

PRIJAVA

K posameznemu izpitu se lahko prijavite najprej 15. dan pred pričetkom izpitnega obdobja in najkasneje 5. dan pred razpisanim izpitnim rokom (PRIMER PRIJAVE: v kolikor je izpit v PONEDELJEK, 27. 1., je zadnji rok za prijavo SREDA, 22. 1. do polnoči).

 

V kolikor imate za izbrani predmet že »odprto« preteklo prijavo, ki še ni zaključena, se na naslednji izpitni rok pri tem predmetu ne morete prijaviti. V primeru odprte prijave pravočasno obvestite Referat in nosilca predmeta po e-pošti. Le v primeru, da bo vaše sporočilo posredovano v roku, ko je še možna prijava na izpit, (to je najkasneje 5. dan pred razpisanim drugim izpitnim rokom), vas bo na izpit lahko prijavil Referat.

 

Pogoj za prijavo na izpit je izpolnitev ankete skladno s Pravilnikom o študentski anketi na Univerzi na Primorskem.

 

Težave s prijavo na izpitni rok

V kolikor imate težave s prijavo na izpitni rok preko ŠIS-a, o tem pravočasno obvestite Referat za študente UP FAMNIT (referat@famnit.upr.si). V primeru, da bo vaše sporočilo posredovano v roku, ko je še možna prijava na izpit (pri e-pošti se upošteva dan in uro, ko je bilo posredovano e-sporočilo), vas bo na izpit prijavil Referat. V primeru, da vaše sporočilo ne bo pravočasno posredovano Referatu, prijava preko Referata ni možna.

 

ODJAVA

Rok za odjavo je najkasneje 3 dni pred razpisanim izpitnim rokom. Če študent ne pristopi k izpitu, za katerega ima odprto prijavnico, se mu izpitni rok ne šteje v šest možnih pristopov. Če se študent ne odjavi pravočasno od izpita, lahko pristopi k naslednjemu izpitnemu roku šele po preteku tridesetih (30) dni (PRIMER ODJAVE: v kolikor je izpit v PONEDELJEK, 27. 1., je zadnji rok za odjavo PETEK, 24. 1. do polnoči).

 

V primeru nepričakovanih, a opravičljivih razlogov (npr. bolezen), ki nastopijo en dan pred oz. na dan izpita, torej po preteku roka odjave, mora študent še pred izpitom obvestiti nosilca predmeta in Referat.

Prijava k izpitu ni možna, če ima študent neporavnane finančne obveznosti do fakultete v skupnem znesku več kot 150,00 EUR. Svoje odprte finančne obveznosti do fakultete lahko v ŠIS-u preverite v rubriki Moji podatki / Moje finance.

Račun za četrto in nadaljnjo prijavo k izpitu pri predmetu ter opravljanje izpita pri predmetu za osebe, ki so brez statusa študenta (pavzerji) več kot eno leto, prejme študent na e-naslov, in sicer po datumu izpita.

 

KONZULTACIJE

Naj vas opomnimo, da je po neuspešnem tretjem opravljanju izpita pri istem predmetu obvezna izvedba konzultacij z izvajalcem predmeta. V primeru neuspešnega tretjega opravljanja izpita pri istem predmetu se študent ne bo mogel prijaviti na četrto opravljanje izpita, v kolikor pred tem ne bo opravil obveznih konzultacij.

Za izvedbo konzultacij mora študent kontaktirati izvajalca predmeta pravočasno.

Konzultacije morajo biti izvedene pravočasno, saj je od tega odvisna tudi prijava na izpit. Pri tem mora študent imeti v mislih, da lahko pride do nepredvidenih ali obveznih opravičljivih odsotnosti izvajalcev, zato mora študent kontaktirati izvajalca vsaj 14 dni pred PRIJAVO na izpit. Izvajalec bo študentu v ŠIS vnesel datum opravljenih konzultacij, s tem pa bo študentu omogočena prijava na naslednji izpitni rok.

 

Študente spomnimo, da se morajo za vnos ocene pri opravljenih študijskih obveznostih (tudi če so obveznost že opravili preko kvizov, kolokvijev ali na kakšen drug način) obvezno prijaviti na izpitni rok, ki je razpisan v ŠISu.

 

 

Veliko uspeha v prihajajočem izpitnem obdobju.

Referat UP FAMNIT

___________________________________________________________________________

Exam terms for the Winter examination period - reminder

 

We would like to remind you of some important information related to Winter examination period:

Students must register for the exams through ŠIS. Please take notice of the Instructions of use for students in SIS. The document is available after you log in SIS.

The day before the exam, check in ŠIS for any changes to the time and lecture room of the exam. Students will not be notified of these changes.

Registration for the exam deadline via ŠIS is also required if you have achieved the final grade in the course by means of intermediate examinations (e.g. midterms) or if it is only for entering the grade of a completed study obligation or a completed seminar on a master’s or doctoral study.

IMPORTANT

REGISTRATION TO THE EXAM

You register to the exam through Student Information System - SIS in the menu Exams / Exam registration.

The registration to the exam is possible up to 15 days before the start of examination period (earlier registration is not possible).

The registration to the exam is possible at least 5 days before the exam date.

Example: if the exam is on Monday, 27 January, you can register until Wednesday, 22 January until midnight.

The registration to the exam term is necessary also if you have achieved the final grade with colloquia, so the professor can enter your grade in the system.

A student can take the exam for the same course six (6) times during the studies.

If you cannot register for the exam during the registration deadline (due to technical problems of the SIS, an open registration for a previous exam date, etc.) you should immediately notify the UP FAMNIT Student Services (referat@famnit.upr.si). If your message has been submitted within the listed registration deadline (based on the date/time your email was forwarded) the Student Services can enter your exam registration. If the message has been forwarded outside the scheduled deadline, the registration through the UP FAMNIT Student Services is not possible.

The condition for registration for the exam is completion of the survey in accordance with the Rules on Student Survey at the University of Primorska.

 

CANCELLATION OF THE EXAM REGISTRATION

You cancel the exam through Student Information System - SIS in the menu Exams / Cancellation of the exam.

The cancellation of the exam is possible at least 3 days before the exam.

Example: if the exam is on Monday, 27 January, you can cancel your registration until Friday, 24 January until midnight.

If the student doesn’t cancel the exam registration in time, it will not be considered that he/she took the exam and it will not be counted into 6 (six) possible attempts. In this case the student cannot register for the next exam term for at least 30 days.

If you wish to cancel an exam registration, but you cannot do this due to technical problems of the SIS, you should immediately notify the UP FAMNIT Student Office (referat@famnit.upr.si, 05 611 75 75). If your message has been submitted before the listed registration deadline (based on the date/time the email was forwarded), the Student Office can cancel your exam registration. If your message has been submitted outside this deadline, the cancellation through the UP FAMNIT Student Office is not possible.

 

CONSULTATIONS

Let us remind you that after unsuccessful third attendance at exam for the same course a consultations with the professor are obligatory. In this case the student will not be able to register for the fourth time, unless he/she completes the obligatory consultations with the professor.

 

Student is obligated to contact the professor regarding the consultations date in a timely matter.

Consultations have to be done on time, otherwise the registration for the next exam will not be possible. Because the professors can have unpredictable or obligatory absences, the student must contact the professor about consultations at least 14 days before the APPLICATION to the exam.

After the consultations, the professor will enter it's date in SIS. Afterwards the register for an exam will be possible.

 

We would like to remind all students that in order to enter a grade for completed study obligations (even if you already completed the obligation through quizzes, mid terms or in some other way), they must register for the examination deadline announced in the SIS.

 

MY FINANCIAL POSITION

When the debt reaches 150 EUR, the student cannot register for exams. Any outstanding library debt is entered into the SIS when it reaches 150 EUR.

 

Best of luck!

Student Services UP FAMNIT

 

Na vrh


Obvezne konzultacije po neuspešnem tretjem opravljanju izpita / Obligatory consultations after unsuccessful third attendance of an exam for the same c
Datum: 07.01.2025

Pozdravljeni,

ker se bliža izpitno obdobje, vas želimo opomniti, da je po tretjem neuspešnem opravljanju izpita pri istem predmetu obvezna izvedba konzultacij z izvajalcem predmeta. V primeru neuspešnega tretjega opravljanja izpita pri istem predmetu se študent ne bo mogel prijaviti na četrto opravljanje izpita, v kolikor pred tem ne bo opravil obveznih konzultacij.

Za izvedbo konzultacij mora študent kontaktirati izvajalca predmeta pravočasno.

Konzultacije morajo biti izvedene pravočasno, saj je od tega odvisna tudi prijava na izpit. Pri tem mora študent imeti v mislih, da lahko pride do nepredvidenih ali obveznih opravičljivih odsotnosti izvajalcev, zato mora študent kontaktirati izvajalca vsaj 14 dni pred PRIJAVO na izpit. Izvajalec bo študentu v ŠIS vnesel datum opravljenih konzultacij, s tem pa bo študentu omogočena prijava na naslednji izpitni rok.

Referat UP FAMNIT

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Greetings,

because the exam period is approaching let us remind you that after unsuccessful third attendance of an exam for the same course a consultations with the professor are obligatory. In this case the student will not be able to register for the fourth time, unless he/she completes the obligatory consultations with the professor.

Student is obligated to contact the professor regarding the consultations date in a timely matter.

Consultations have to be done on time, otherwise the registration for the next exam will not be possible. Because the professors can have unpredictable or obligatory absences, the student must contact the professor about consultations at least 14 days before the APPLICATION to the exam.

After the consultations, the professor will enter it's date in SIS. Afterwards the register for an exam will be possible.

Student Services UP FAMNIT

Na vrh


Sprememba uradnih ur Referata za študente, 3. 1. 2025
Datum: 30.12.2024

Študente obveščamo, da bo Referat v petek, 3. 1. 2025 zaprt. Na morebitno prejeto e-pošto bomo poskusili odgovoriti v čim krajšem času.

 

Lepo vas pozdravljamo,

Referat za študente UP FAMNIT
Na vrh


Sprememba uradnih ur Referata za študente, 30. 12. in 31. 12. 2024
Datum: 23.12.2024

Študente obveščamo, da bo Referat v ponedeljek 30. 12. in v torek 31. 12. 2024 zaprt. Na morebitno prejeto e-pošto bomo poskusili odgovoriti v čim krajšem času.

Lepo vas pozdravljamo,
Referat za študente UP FAMNIT


Na vrh


Sprememba – vidnost obvestil (ŠIS)
Datum: 18.12.2024

Vsa obvestila Referata. ki so običajno vidna na spletni strani Famnit-a, so od zdaj vidna tudi na ŠIS-u. Na obvestila se lahko naročite in jih prejemate na svoj študentski e-mail naslov.
Sčasoma obvestila na spletni strani ne bodo več vidna, ampak jih boste videli le še v ŠIS-u.


Lep pozdrav,
Referat za študente UP FAMNIT


Na vrh


Vstop Galeb
Datum: 11.11.2024

Vstop v Galeb je možen s študentsko izkaznico ali aplikacijo STUDO, in sicer med delovniki od 7ih do 20ih. Na vrh


Sprememba uradnih ur Referata za študente, 16. 10. 2024 / Student Services: change of the working hours, 16. 10. 2024
Datum: 15.10.2024

Študente obveščamo, da bo Referat jutri, 16. 10. 2024 zaprt, zaradi udeležbe na aktivnostih v sklopu Rektoričinega dne. Na morebitno prejeto e-pošto bomo poskusili odgovoriti v čim krajšem času od četrtka, 17. 10. 2024 dalje.

 

Lepo vas pozdravljamo,

Referat za študente UP FAMNIT

__________________________________________

 

We would like to inform the students that the Student Services will be closed tomorrow, October 16th 2024, due to the activities on Rector's day. We will respond to received e-mails as soon as possible from Thursday, October 17th 2024 forward.

 

Best regards,

Student Services UP FAMNIT

 

Na vrh


Izgubljeni/najdeni predmeti / Lost/found items
Datum: 14.10.2024

Študente obveščamo, da se v RLab5 na mizi predavatelja nahajata pozabljen zvezek in peresnica. Če kdo pogreša te predmete, jih lahko pride iskat.

 

Lep pozdrav,

Referat za študente UP FAMNIT

 

 

Dear students,

 

in RLab5 there is a forgotten notebook and a pencil case on the lecturer's desk. If anyone misses those items, they can pick them up.

 

Best regards,

Student Services UP FAMNIT

Na vrh


T4EU – Predstavitev doktorskega študija na Vytautas Magnus University v Litvi
Datum: 10.10.2024

Spoštovani.

 

Univerza Vytautas Magnus iz Kaunasa v Litvi Vabi na spletno predstavitev doktorskega študija na njihovi univerzi.

 

KDAJ? 17. 10. 2024 13:00–14:00 CET

ZA KOGA? Za potencialne doktorske študente, ki jih zanima doktorski študij na njihovi univerzi

KJE? Prijava na https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfI2nzP_59C5ULBpHr7Sg-MItDP_L43D5p_jQSIBDBbnFN56A/viewform?usp=sf_link

 

Za udeležbo sledite povezavi prek MS Teams: https://teams.microsoft.com/l/meetup-join/19%3ameeting_ZWExZWI5N2QtM2E5OC00MWUxLWExM2QtZTk1MTc5NzY1ODYz%40thread.v2/0?context=%7b%22Tid%22%3a%2210701389-4f5b-4078-baea-209e39c6210e%22%2c%22Oid%22%3a%222207ab65-7cce-4f93-97de-06c2407347fb%22%7d

 

Podrobnejši program najdete v priponki.

Lep pozdrav!

Tina Lekan Kraševec

Predstavnica doktorskih študentov UP v T4EU


________________________________________________________________________________________________________________________________


Greetings.


Vytautas Magnus University in Kaunas, Lithuania, invites you to a webinar of the PhD process at their university.


WHAT? The PhD Process at Vytautas Magnus University

WHEN? October 17th, 2024; 13:00–14:00 CET /14:00–15:00 EEST

WHO? Potential PhD students, supervisors and admin staff

HOW? Register here: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfI2nzP_59C5ULBpHr7Sg-MItDP_L43D5p_jQSIBDBbnFN56A/viewform?usp=sf_link


 

Follow the MS Teams link: https://teams.microsoft.com/l/meetup-join/19%3ameeting_ZWExZWI5N2QtM2E5OC00MWUxLWExM2QtZTk1MTc5NzY1ODYz%40thread.v2/0?context=%7b%22Tid%22%3a%2210701389-4f5b-4078-baea-209e39c6210e%22%2c%22Oid%22%3a%222207ab65-7cce-4f93-97de-06c2407347fb%22%7d


 


Best regards!


Tina Lekan Kraševec

UP PhD Representatives in T4EU




Na vrh


OPOMNIK: Rok za oddajo prošenj za predmet v ŠISu / REMINDER: Deadline of the course requests in SIS
Datum: 10.10.2024

OPOMNIK: Rok za oddajo prošenj za predmet v ŠISu: Sprememba izbirnega predmeta, opravljanje obveznosti višjega letnika, opravljanje dodatnih obveznosti / REMINDER: Deadline of the course requests in SIS: Changing the elective courses, additional obligations for the higher year, additional obligations 0

Študente želimo spomniti, da so prošnje pri predmetu aktivne do ponedeljka, 14. 10. 2024 do 10. ure.

 

Študent prošnjo izpolni v ŠISu.

 

Obvezna priloga, ki jo študent naloži v ŠIS: soglasje nosilca predmeta, ki ga študent izbira.

Študente naprošamo, da pred oddajo natančno preberejo posodobljene smernice za Opravljanje obveznosti višjega letnika ter Spremembo jezika predmeta.

 

 

Vse informacije so dosegljive tudi na spletni strani: https://www.famnit.upr.si/sl/studenti/prosnje#heading2.

 

Referat za študente UP FAMNIT

_______________________________________________________________

 

We would like to remind the students that the requests for courses will be active till Monday, 14 October 2024 till 10:00am.

 

Students have to fulfill the request in SIS.

 

Mandatory attachment, that a student uploads to ŠIS: consent of the professor of the course a student wants to take.

We kindly ask the student to carefully read new guidelines for Taking the courses from the higher year and Changing the course language.

 

 

All information are available also on the website: https://www.famnit.upr.si/en/education/requests#heading2.

Student Services UP FAMNIT

 

Na vrh


UP se pridružuje Erasmus Days z razstavo in Erasmus+ World Café / UP participates in the Erasmus Days with an exhibition and an Erasmus+ World Café
Datum: 08.10.2024

Univerza na Primorskem se pridružuje mednarodni kampanji Erasmus Days, namenjeni promociji vseh priložnosti, ki jih ponuja program Erasmus+. Dogodek bo otvoril prorektor za internacionalizacijo,prof. dr. Michaël Mrissa , ki bo v ponedeljek, 14. oktobra, ob 10.00 slovesno odprl razstavo v avli Armerije.

Na razstavi boste tako študenti kotpedagoško in strokovno osebje  izvedeli:

Po otvoritvi razstave se bo dogajanje preselilo na dvorišče rektorata, kjer bo potekal Erasmus+ World Café. Na prijetno druženje ob kavi so vabljeni tako študenti kot člani pedagoškega in strokovnega osebja, ki so že bili na izmenjavi in želijo deliti svoje izkušnje, zlasti pa ti, ki o izmenjavi šele razmišljajo. To bo odlična priložnost za klepet s študenti UP, Erasmus študenti in predstavniki mednarodnih pisarn vseh članic UP za pridobitev vseh informacij. 


The University of Primorska is joining the international Erasmus Days campaign aimed to promote all the opportunities proposed by Erasmus+. The Vice-Rector for Internationalisation, Prof. Dr. Michaël Mrissa, will inaugurate the exhibition in the lobby of theArmeria palace on Monday, 14 October at 10:00.

At the exhibition, students, teaching and support staff will find out:

After the opening, we will move to the rectorate's courtyard, where a world café will take place. Teaching and support staff who have already been on an exchange and would like to share their experience, and especially those who are just considering going on a mobility, are invited to a relaxed get-together over a cup of coffee. This will be a great opportunity to chat with UP students, Erasmus students and staff from the international offices of all UP faculties.





Na vrh


Nov režim vhoda/izhoda - dvorišče med objekti Rektorata UP in objekta UP FHŠ / New entrance/exit regime - courtyard between the buildings of the UP Re
Datum: 08.10.2024

Spoštovani,

 

z začetkom študijskega leta 2024/25 smo nekoliko spremenili režim dostopa do dvorišča med objekti Rektorata UP in objekta UP FHŠ na Titovem trgu.

 

Glavna sprememba je ta, da se lesena vrata v podhodu Foresterije (izhod na Titov trg) in železna vrata (izhod na Garibaldijev trg) zaklepajo ob 16.00. Ker se ob tej uri zaklepajo tudi velika lesena vrata palače Armerija, je po 16. uri mogoč vhod oz. izhod z dvorišča samo skozi vrata, ki so del železne ograje ob Garibaldijevi ulici.

 

Ta vrata bodo v mesecu oktobru odklenjena med 7.00 in 19.00, od novembra dalje pa med 7.00 in 16.30. V ostalem času se ta vrata odpirajo s pomočjo kartice, ki jo imajo vsi zaposleni in študenti UP (študenti za odpiranje vrat uporabljajo tudi aplikacijo STUDO). Na enak način in po enakem urniku se odpirajo tudi vrata v prostor MixUP, ki je tako zaposlenim in študentom UP dostopen 24 ur na dan.

 

Lep pozdrav,

Referat UP FAMNIT

 

 

 

Dear students,

 

with the beginning of the 2024/25 academic year, we have slightly changed the regime of access to the courtyard between the buildings of the UP Rectorate and the UP FHŠ building on Tito's Square.

 

The main change is that the wooden door in the Foresterija underpass (exit to Tito's Square) and the iron gate (exit to Garibaldi's Square) are locked at 4:00 p.m. Since the large wooden doors of the Armerija Palace are also locked at this hour, after 4 p.m. it is possible to enter or exit the courtyard only through the gate, which is part of the iron fence along Garibaldi's Street.

 

These doors will be unlocked between 7:00 a.m. and 7:00 p.m. in October, and between 7:00 a.m. and 4:30 p.m. from November onwards. During the rest of the time, these doors are opened with the help of a card that all UP employees and students have (students also use the STUDO application to open the door). In the same way and according to the same schedule, the doors to the MixUP space are also opened, which is accessible to UP employees and students 24 hours a day.

 

Best regards,

Student Services UP FAMNIT

Na vrh


Generiral programski paket VIS